Bardzo ładny samochodzik, szczególnie z zaaplikowanymi mu zmianami w wygladzie. Dużo miejsca w środku, ale z powodu butli z gazem mały bagażnik. Technicznie jest taki sobie, ale przynajmniej ma sporą moc (90KM).
Wrażenia
4,0
Silnik
Dobrze przyspiesza od 2tyś obrotów do 4500, z lekką dziurą przy 2700. Powyżej 3000 już bardzo warczy.
2,0
Skrzynia biegów
Dobre, krótkie przełożenia. Długa droga lewarka do 5 biegu. Psujący się wybierak(czy jakoś tak to się nazywa), dlatego też bardzo zgrzypi ;) (szczególnie wsteczny). Ogólnie jeden z najsłabszych elementów samochodu
3,0
Układ jezdny
Podłużne nierówności i nurkowanie są mu obce. Za to trochę wrażliwy na pochylanie się na zakrętach (albo ja bym za dużo chciał). Trochę twarde zawieszenie, a przez to głośne (pewnie część winy ponoszą za to nasze drogi).
Komfort
5,0
Widoczność
Wszystko swietnie widać.
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na taki samochodzik - bardzo dobra. Mam 184cm i z przodu i z tyłu bardzo wygodnie się mieszczę.
3,0
Wyciszenie
Dosyć głośny silnik i zawieszenie. Za to nie słychać opływającego powietrza, co wiem z doświadczenia, że jest bardzo uciążliwe.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Sporo pali. Tanie częśći i łatwo dostępne.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Poważne usterki, jakie miałem, zawsze były spowodowane przez gaz :( i teraz jeżdżę już tylko na benzynie, bo razem z naprawami to się bardziej opłaca.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 16V ECOTEC 90KM 66kW
[l/100km]