Układ elektryczny
: slabe punkty to zawor EGR, czujnik obrotow walu korbowego i notoryczne przepalanie sie podswietlenia pokretel nadmuchu.
3,0
Całokształt
Wrażenia
2,0
Silnik
2 razy zerwany pasek rozrzadu (pod szyldem Getza wyszly jakies podrobki pasków na ktore mialem nieszczescie trafic), 2 razy wymiana zaworu EGR (recyrkulator spalin) i raz czujnik obrotów wału korbowego.Silnik raczej slabiutki co jednak nie zniechecalo mnie do intesywnej eksploatatacji ;).Jednak na obrone powiem ze calkiem niezle sie sprawuje z instalacja gazowa.
3,0
Skrzynia biegów
Jedynym mankamentem skrzyni jest przekladnia na drążku zaraz przy wyjsciu z skrzyni, ten kawalek plasiku z czasem sie wyrabia co powoduje problemy z wkleszczeniem konkretych biegow. Niby pierdola i nie powinna byc droga jednak opel NIE uwzglednil wymiany samego tego elementu a calosc przekladni kosztuje w serwisie okol 500zl!!! Co ciekawe kadet mial mozliwosci wymiany podobnego elementu (niestety nie pasuje do corsy :/). Duzym jednak plus dla wytrzymalosci samej skrzyni, eksploatuje to autko od ponad 10 lat BARDZO intesywnie i dotychczas nie mialem z sama skrzynia zadnych problemow.
4,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 i 45KM 33kW
[l/100km]