Zawieszenie
: Brak awarii zawieszenia, mimo, 300 000 km po polskich drogach
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
: Przednia i tylnaklapa
Silnik
: Cięgła zmiany biegów i cieknący olej
Układ elektryczny
: oświetlenie wnętrza
5,0
Całokształt
Eksploatacja tego samochodu to śmieszne koszty - byle regularnie zmieniać części eksploatacyjne (włącznie z amortyzatorami). Jeżdząc na gazie, cena 20zł/100km plus ok. 5 zł na koszty eksploatacji - to śmieszne pieniądze.
Wrażenia
5,0
Silnik
Jak na 45 koni, to rewelacyjnie. Po przerobieniu na gaz konieczny był remont (2000r) a od tego czasu ideał, lekko cieknie olej, ale nie przeszkadza to. Wydech słaby.
3,0
Skrzynia biegów
Szybko zużywają się elementy przeniesienia zmiany biegów z drążka na skrzynię.
5,0
Układ jezdny
Brak wspomagania, ale mały samochód, więc dobra manewrowość. Regularne wymiany tylko amortyzatorów i dzięki temu nic innego w zawieszeniu się nie zepsuło - ani drążki, ani wahacze nie zepsuły się.
Komfort
5,0
Widoczność
Mały samochód = dobra widoczność.
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Znakomita cena w stosunku do jakości i kosztów
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Światła i elektryka wnętrza - przed naprawą alternatora uciążliwe. Alternator - regulator, szczotki. Wydech. Uszczelnienie silnika. Zmiana biegów - plastikowe cięgła. Drobne koszty części i napraw.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Korozja - maska i tylna klapa, ale jak na przebieg - OK.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 i 45KM 33kW
[l/100km]