Silnik
: bardzo wytrzymały. Spala prawie tyle samo co na początku.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
: psują się klamki
5,0
Całokształt
Przy zachowaniu zasady zmiany paska rozrządu co 40 000 km samochód jest kapitalny!
Wrażenia
5,0
Silnik
4,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na pewno popsują się wszystkie klamki, ale koszt ich naprawy jest mały i jednorazowy. Spryskiwacze też się psują.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Trzeba bardzo pilnować zmiany paska rozrządu co 40 000 km, bo jego zerwanie w trakcie jazdy powoduje, że zawory są do kapitalnego remontu. W najgorszym razie silnik jest do wyrzucenia. W nowych oplach pasek ten jest trwalszy - starcza chyba na 100 000 km.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 i 45KM 33kW
[l/100km]