JAK NA TAKIEJ WIELKOŚCI SAMOCHÓD - WIĘKSZY ABSOLUTNIE ZBĘDNY, DOBRZE ZACHOWUJE SIĘ W MOMENCIE WYPRZEDZANIA I W CZASIE JAZDY NORMALNEJ.
4,0
Skrzynia biegów
BEZ WIĘKSZYCH PROBLEMÓW, MIAŁEM PROBLEMY Z WRZUCANIEM BIEGÓW, ALE PROBLEM TKWIŁ W USTAWIENIU DŹWIGNI PRZY SILNIKU - KILKA SEKUND I WSZYSTKO OK
5,0
Układ jezdny
JAK DLA MNIE BARDZO DOBRY, PRZY DUZYCH SZYBKOŚCIACH DORZE TRZYMA SIE DROGI, PRZYSPIESZANIE-OK, NA GAZIE UDALO MI SIĘ JECHAĆ ok. 185km/h - NIEMCY - AUTOSTRADA, NA BENZYNIE MAX 165km/h - JAK W PAPIERCH
Komfort
4,0
Widoczność
W ZIMIE NIECO OGRANICZONA PRZEZ PARUJĄCE SZYBY, ALE DA SIĘ WYTRZYMAĆ
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
OGRZEWANIE - OK, SZYBKO SIĘ NAGRZEWA W ŚRODKU, ALE GŁOŚNY NAWIEW - MOŻE TYLKO U MNIE.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
DWIE OSOBY - DOSKONALE, WIĘCEJ OSÓB NICO MOZE BYC CIASNO NA TYLNYM SIEDZENIU
3,0
Wyciszenie
PRZY DUŻYCH PRĘDKOŚCIACH DOŚĆ GŁOŚNO
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
WSTAWIONA SEKWENCJA - OD 5,5 DO 12 LITRÓW GAZU W ZALEZNOSCI OD WAGI NOGI:)
4,0
Stosunek jakość/cena
KUPIŁEM JAKO PIĘCIOLETNI Z SALONU OPLA - SWING: 24 000, Z PRZEJECHANYMI 45 000km - DROGO, ALE WARTO BYŁO.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
WYMIANA CZUJNIKA BIEGU WSTECZNEGO,
WYMIANA CZUJNIKA POŁOŻENIA WAŁU KORBOWEGO - ZNACZNIE WPŁYNĘŁO NA ZAPŁON, A CO ZA TYM IDZIE SPALANIE I ELASTYCZNOŚĆ SILNIKA - OCZYWIŚCIE WSZYSTKO NA LEPSZE - JAKBY INNY SILNIK
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
POZA POWYŻSZYMI WYMIANAMI WSZYSTKO OK
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 16V ECOTEC 65KM 48kW
[l/100km]