Silnik lubi duze obroty. Na niskich obrotach czuc wyrazne drgania. Samochód bardzo dobrze sprawdza sie w miescie, na trasie..hm....zanim zaczniesz wyprzedzć dobrze sie zastanów czy zdazysz...wkoncu to 1.0...pozatym chodzi bez awaryjnie...
5,0
Skrzynia biegów
Nie mam zastrzezen.
5,0
Układ jezdny
Na tę klase jest ok:)
Komfort
5,0
Widoczność
Wszystko widac:)
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Zimą długi trzeba poczekac na ciepło w aucie (dość długi okres grzanai silnika)....przysłonienie chłodnicy skaraca ten czas.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z tyłu mały komfort. Za keirownica przy moim wzroscie 198 mieszcze sie bez problemu....
4,0
Wyciszenie
po przekroczeniu 3500 obrotow robi sie glosno...
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Za spalanie duzy plus. Na dlugiej trasie przy predksoci 80-110 spalil mi 4,5l zima. Miasto czeste odpalanie -krotkie dystanse 7,5l
3,0
Stosunek jakość/cena
Może warto dać kilka groszy wiecej ...i miec auto którym sporadycznie trzeba jezdzic do warsztatu.....
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
padły zaroweczki podswietlenia deski-jedyne co sie swieci to zegary i wlacznik ogrzewanai tylnej szyby:) i wlącznik świateł.znam polozenie wlacznikow na pamiec wiec nie naprawiam:) W moim modelu peka kolektor wylotowy-juz 3 razy był spawany....przyczyna sa wibracje silnika. u znajomego ten sam silnik i jest ok -bo i silnik tak nie drga:)nie wiem czemu w jednych modelach drga w innych nie....ale ogolnie nie psuje sie:)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Poważnych usterak brak....oby tak dalej..:) d
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.0 12V ECOTEC 54KM 40kW
[l/100km]