Jest to wymarzone autko dla ludzi młodych. Koszt instalacji gazowej ok. 2200. Należy pamiętać o wysokiej jakości świecach - inaczej z pracą na gazie mogą być problemy
Wrażenia
4,0
Silnik
Kultura pracy i elastyczność wysoka. Brakuje trochę mocy
5,0
Skrzynia biegów
Nie mam żadnych zastrzeżeń
5,0
Układ jezdny
Dobrze trzyma się drogi. Niezawodny na ostrych zakretach
Komfort
5,0
Widoczność
Nie mam zastrzeżeń. Bardzo dobra widzoczność przez tylną szybę
4,0
Ergonomia
Wysoka lultura pracy. Niedrogie części. OK
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nieco za głośna praca wentylatora na największych obrotach. Poza tym nie mam żadnych zastrzeżeń
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Tak mały samochód a w środku naprawde dużo miejsca. 4 osoby mogą podróżować w naprawdę komfortowych warunkach
5,0
Wyciszenie
Nie mam żadnych zastrzeżeń. Silnik pracuje naprawdę cicho. Samochód ogólnie dobrze wyciszony
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
I tu jest mały problem. Chciałem zaznaczyć, że jeżdżę tylko na gaz (łącznie z zapalaniem). Silnik o tak niskiej pojemności jest jednak dosyć paliwożerny (ale muszę przyznać że moja noga nie jest najlżejsza). Przeciętnie pali mi 8 litrów gazu w jeździe mieszanej
4,0
Stosunek jakość/cena
Autko warte swojej ceny
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Auto całkowicie bezawaryjne. Nic sie nie psuje. Po 100 tys. wymieniłem jedynie gumy w przednich wahaczach i tłumik
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Są dwie poważne usterki. Po pierwsze KOROZJA. Autko rdzewieje strasznie. Szczególnie jeśłi chodzi o roczniki 96 i 97. W 98 jest już lepiej ale i tak jest to duży problem. Po drugie w jeździe na gaz uszkadza się przepływomierz. Wystarczy, że samochód "kichnie" 2 razy i przepływomierz jest spalony - koszt okolo 1000 zł. ale przy jeździe na gaz nie jest używany. Za to nie pojeździ się na benzynie. Ja nie wymieniałem
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.0 12V ECOTEC 54KM 40kW
[l/100km]