Biorąc pod uwagę wiek auta oraz konstrukcji- jest to bardzo udany samochód. Dużo miejsca, niezła dynamika oraz umiarkowane koszty napraw.
Wrażenia
4,0
Silnik
Wbrew obiegowym opiniom silnik nie jest taki zły- mało pali, bez obciążenia jest całkiem dynamiczny oraz posiada niezłą elestyczność. W końcu to NIE JEST RAJDÓWKA.
5,0
Skrzynia biegów
Bardzo dobra skrzynia, dobre zestopniowanie plus dobra praca lewarka- lepsza niż w niejednym nowszym samochodzie.
3,0
Układ jezdny
Z racji wieku konstrukcji- przeciętnie, mało informacji zwrotnych z układu jezdnego. Natomiast świetna amortyzacja, sztywne zawieszenie.
Komfort
5,0
Widoczność
Perfekcyjna! Można manewrować dosłownie na centymetry w przeciwieństwie do aktualnie produkowanych aut tego samego segmentu.
5,0
Ergonomia
Można przewieźć więcej rzeczy niż w nowszych autach tego segmentu, sporo miejsca dla pasażerów, sporawy bagażnik.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jak na taki mały silniczek, szybko robi się ciepło zimą, nie ma problemu również z parowaniem.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo dużo miejsca jak na ten segment oraz wiek konstrukcji-debiut w 1993!
4,0
Wyciszenie
Całkiem dobre, nawet nie słychać zbytnio klekotania 3 cylindrów;)
Za parę złotych można nabyć niezłe auto- ja je mam po tacie, salonowe i mimo paru stłuczek- w tym jedna poważna- auto śmiga aż miło. W 3,5 roku zrobiłem nim prawie 50 000 km i jestem bardzo zadowolony z tego auta- zajeżdzę je do końca i oddam na żyletki;)
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Z drobiazgów, to tylko pierdółki, jak w każdym starym aucie.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Minus za osprzęt silnika- EGR, przepływomierz, lambda, krokowiec- potrafią kosztować i pojawiać się dosyć często. Plus za rozrząd- 181 000 na blacie i łańcuch milczy.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.0 12V ECOTEC 54KM 40kW
[l/100km]