Zawieszenie
: 40000 PRZEJECHAŁEM I NIC NIE WYMIENIANE.
4,0
Całokształt
Wrażenia
3,0
Silnik
NA PIĄTYM BIEGU OSTROŻNIE Z WYPRZEDZANIEM.
4,0
Skrzynia biegów
CZASEM PROBLEM Z 1 i 5,PRZY TYM WIEKU WYBACZAM.
4,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
WSZYSTKO JAK NALEŻY.
4,0
Ergonomia
CZYTELNIE I POD RĘKĄ
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
GDY WILGOĆ NA ZEWNĄTRZ STRASZNIE PARUJĄ SZYBY.SZYBKO OGRZEWA SIĘ WNĘTRZE,BYNAJMNIEJ Z PRZODU,NIE WIEM JAK Z TYŁU.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
PRZY TYCH GABARYTACH Z PRZODU SUPER,DO OLBRZYMÓW SIĘ NIE ZALICZAM.Z TYŁU NIE JEST JUŻ TAK WESOŁO.
3,0
Wyciszenie
OD 100km/h MOŻE PRZESZKADZAĆ SZUM POWIETRZA.SILNIK NIE NALEŻY DO NAJCICHSZYCH.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
SPALANIE SUUUUPER,W TRASIE 2os. NAWET PONIŻEJ 5,5L.PIERWSZE PÓŁ ROKU PO ZAKUPIE WYMIANA:CZUJNIK EGR,CZUJNIK POŁOŻENIA WAŁU,PRZEPŁYWOMIERZ.PODSUMOWUJĄC UWAGA NA ELEKTRONIKĘ SILNIKA!!!!!OD TAMTEJ PORY SPOKÓJ.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
ZAWSZE DOJECHAŁEM NA MIEJSCE.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.0 12V ECOTEC 54KM 40kW
[l/100km]