Inne
: Ogólnie jestem zaskoczony, oczywiście pozytywnie samochodzikiem.
4,0
Całokształt
Bardzo, bardzo udane miejskie autko. u mnie służące jako normalne rodzinne. Zamierzam go wkrótce sprzedac, gdyż rodzinna się powiększa i więcej przstrzeni zdałoby się.
Wrażenia
4,0
Silnik
Odgłos silnika 1.0 12V trzycylindrowego brzmi nieco jak diesel, dlatego trzeba się to tego przyzwyczaic. Dynamika jak na 54 KM jest dobra, nie odstaje się wiele w cyklu miejskim od innych aut.
4,0
Skrzynia biegów
Sporadycznie problem z wrzuceniem wstecznego, trzeba 2 razy sprobowac.Poza tym skrzynia biegów działa bez zarzutu.
5,0
Układ jezdny
Prowadzi się pewnie, również na zakrętach. Amortyzyje prawidłowo na nierównościach.
Komfort
5,0
Widoczność
Widocznośc wspaniała do przodu i do tyłu. Tu przydałby się ocena 6.
4,0
Ergonomia
Ergonomia miejsca pracy kierowcy dobra, jak w większości samochodów z Niemiec. Doskwiera brak obrotomierza.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nawiew skuteczny, usuwa parę w szyby przedniej i bocznych bardzo szybko. Ciepłe powietrze leci po 2 minutach jazdy.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu jest ok. Natomiast tył już raczej dla niezbyt wyrośnietych osób, wsiadanie w wersji trzydrzwiowej do tyłu trudne.
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Silnik bardzo ekonomiczny i gwarantujący niskie opłaty ubezpieczeniowe. Auto po gwarancji, więc przeglądy nie ASO. Części zamienne są tanie, bo to popularny model.
4,0
Stosunek jakość/cena
Nie traci gwałtownie na wartości, przez swą niezawodnośc i jakośc.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Pare dosłownie pierdółek: przepływomierz powietrza (zmuliło auto - częśc 200pln w internecie), podświetlenie kokpitu z wentylacją/ogrzewaniem,parokloplowy wyciek oleju na dobe (nie warto naprawia).
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie miałem żadnej poważnej usterki od kiedy go mam. Radocha :)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.0 12V ECOTEC 54KM 40kW
[l/100km]