Układ elektryczny
: Naprawa rozrusznika, koszt - 100zł
Zawieszenie
: końcówki drążków, sworznie - koszt części 75 zł
4,0
Całokształt
kupiłem za 1700 zł i jest wart każdej złotówki :)
Wrażenia
4,0
Silnik
silnik żwawy, można się pościągać nawet ;) trochę mało elastyczny. jeśli chce się ekonomicznie jeździć trzeba szybko zmieniać biegi albo z 1 od razu na 3 przełączać ;) jak się o niego dba to długo posłuży.
3,0
Skrzynia biegów
Mogła by być lepsza. Czasem 1 i wsteczny nie chcą wchodzić, trzeba przytrzymać i lekko gaz dać wtedy załapuję.
4,0
Układ jezdny
Jak na nasze Polskie drogi to i tak nieźle. Trochę dziwnie zachowuje się przy mocniejszych zakrętach, jakby kierownica nie była dobrze przymocowana do reszty układu ;) Ogólnie cały układ jest dosyć wytrzymały.
Komfort
5,0
Widoczność
Jak w akwarium...
5,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką... a nie ma tego za dużo. ;)
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
w zimie szybko się nagrzewa. W lecie z resztą też ;)
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla mnie i pasażera obok jest ok. Z tyłu gorzej...
3,0
Wyciszenie
przy 120 km/h da się jechać dłużej. Powyżej zaczyna być głośno
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
W mieście pali ok 7 na 100 w trasie przy prędkości rzędu 110-120 ok 6
Naprawy jeśli ma się znajomego mechanika kosztują śmieszne pieniądze. Części tanie jak barszcz. Do tego części nie brakuje.
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Tylko raz mnie corsa zawiodła. Stanąłem w upalny dzień przed zamkniętym przejazdem i zgasiłem silnik. Nie zdołałem go uruchomić dopóki silnik się nie schłodził... Coś było z rozrusznikiem. Pozatym wymieniłem już końcówki drążków, sworznie i czeka mnie wymiana łożysk amortyzatora. Prócz tego świetnie się spisuje.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Odpukać jeszcze nic sie nie stało.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 i 60KM 44kW
[l/100km]