Głośny na miejscu kierowcy. Dźwięk drażniący uszy. Dynamika silnika ok.
4,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
Jedzie się jak autobusem. Super
3,0
Karoseria
Spasowanie drzwi przód-tył- masakra. Odboje się odklejają, bądź przesuwają
Komfort
4,0
Widoczność
Dobra
5,0
Ergonomia
Wbrew temu co słyszałem o ilości schowków wcale nie ma dużo. W wersji max wyposażonej może tak ale 90 % na rynku dostępnych aut ma tyle samo co w innych markach.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Spełnia zadanie. Szkoda, że nie da się zamknąć poszczególnych nawiewów. Przy wentylatorze 0 i prędkości autostradowej i tak dmucha. Dziwny patent nawiewu na lewarek zmiany biegów ( pomijając kratki)
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przestrzeni jest mnóstwo.
2,0
Wyciszenie
Drzwi wyciszone dobrze. Bagażnik, tunel, silnik, słabiutko. Wydech buczy z bagażnika jak w sportowym aucie. Brak wyciszenia maski silnika
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 Turbo 110KM 81kW
[l/100km]