zwykły diesel to porażka a tym bardziej jak mu zarzuce z 500-600kg do przewozu to lepiej nie brać się za wyprzedzanie czy podjazd pod górke na 5 biegu.straszny mół
4,0
Skrzynia biegów
wszystko ok
4,0
Układ jezdny
nie jest źle tylko gdy załaduje się kilkaset kilo to sterowanie jest zerowe z tego względu, że tył siada a przód idzie w góre
Komfort
2,0
Widoczność
jest źle np.na przejazdach kolejowych itp za mała powierzchnia szyb (zarejestrowany jako ciężarowy) do tyłu widocznośc ok a to przez duże lusterka boczne
4,0
Ergonomia
środek strasznie nudny i bezpłciowy
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
daje rade
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
brak regulacji fotela pasażera tylko oparcie.
4,0
Wyciszenie
jak na 4 letnie auto nie jest fatalnie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
pali mało 6,5 litra to max w cyklu mieszanym z przewagą trasy no i załadowany średnia prędkośc przelotowa 110-120 km/h idzie też zejśc do 5,5 ale mi się to rzadko udaje
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Auto nie do zajechania mam je 9 miesięcy jak narazie to tylko zmieniłem opony ,olej i klocki hamulcowe z tyłu.zrobiłem nim ok. 45 tyś.km i nie idzie go zniszczyć jest odporny na wstrząsy, skoki, dobijanie, jazde po lasach, wodzie, błocie po kocich łbach z prędkościami ponad 100 km/h i nic go nie rusza. Nie przypuszczałem ,że opel robi tak solidne auta. za to wielki plus dla opla
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nic absolutnie nic pomimo przebiego 228 tyś km
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.7 DI ECOTEC 65KM 48kW
[l/100km]