Układ hamulcowy
: hebelki zwijaja asfalt co nie bylo cecha starego modelu
nawet z 600kg w brzuchu hamulce sa godne zaufania.
4,0
Całokształt
lakkie i dosc zwinne dostawcze ktore jest pojemniejsze niz na to wyglada
np. wiele motocykli wchodzi do srodka po odkreceniu lusterek
Wrażenia
4,0
Silnik
elektronicznie zamulany zimny
po rozgrzaniu jest dobrze od 1400 obr jest ciag
przy 2000 turbo sie juz obudzilo
przy 3000 koniec przyjemnosci
przy 4000 nic sie juz nie dzieje
przy 4200 na 5 biegu blokada licznik pokazuje wtedy 155km/h
5,0
Skrzynia biegów
lekko latwo i przyjemnie
4,0
Układ jezdny
ESP standard
ABS troszke nadgorliwy
generalnie jest dobrze nawet na mokrym i slabych gumkach daje sie toto na drodze utrzymac
Komfort
4,0
Widoczność
jak najbardziej ok
duze szybki, duze lusterka
4,0
Ergonomia
jak to w opelkach
po czasie wrasta sie w te samochody jak do wygodnych butow
godne polecenia oryginalne radio cd
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
po pieciu kilometrach jest juz cieplo
wentylator daje tez niezle
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
lepiej niz w starszym modelu
wygodne fotele
3,0
Wyciszenie
niestety to fura z kratka
duza przestrzen z tylu rezonuje i za cicho nie jest ale radio cd jest ok wiec mozna przezyc
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
przejechalem starszym modelem 1.7d 60KM 60000km
zuzycie ok 6.5 l
nowy 1.3CDTI 75KM pali 5.4 l
przyspieszenia i szybkosc lepsze niz 1.7
nawet z ladunkiem 400-500kg
4,0
Stosunek jakość/cena
trudno sie wypowiedziec
jest duzo tego typu jezdzidel na rynku
opelek nie jest zlym wyborem
jako dostawczy albo w wersji osobowej
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
mam go niecaly rok i jeszcze nic nie padlo
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
jak wyzej
nic nie padlo
przeguby troszke juz slychac
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.3 CDTI ecoFLEX 75KM 55kW
[l/100km]