Karoseria
: dobra blacha jak na opla no i motor z przestrzenią , zawieszenie
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny
: obroty 500 brak reakcji na gaz , tylko w upał i wilgotność dużą ,a to wtyczka na wtrysku taka pierduła
4,0
Całokształt
dobrze tylko dlatego że to opel , i te pierdołki
Wrażenia
5,0
Silnik
Silniczek ze stajni isuzu to te dobre cdti przyspieszenie znośne przy aucie warzącym prawie 1400 kg .Czwarty - Piąty wyprzedzanie na trasie super . miałem partnera 1,9 bez porównania .
4,0
Skrzynia biegów
Biegi w miarę nie haczą , dwójka trochę za krótka.
Poza tym płynnie .
5,0
Układ jezdny
Prowadzi się bardzo dobrze , zgrabna pszczółka
zwinny ,zawieszenie mocne na nasze nawierzchnie,
Komfort
5,0
Widoczność
Doskonała duża szyba czołowa , lusterka ogromne
we wsteczne prawie nie zaglądam , z przyzwyczajenia , wszystko widać
4,0
Ergonomia
Jak to w niemieckim autku wszystko na swoim miejscu.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Dosyć znośnie co prawda mam klimę co oznacza brak parowania, ale jak brygada mokra po deszczu wsiada
to z tyłu jest parówa ,za kierownicą jest okej.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Tu wielkie zaskoczenie tyle miejsca za tak niewielkie spalanie , nie jedna osoba pierwszy raz wsiadająca , że z zewnątrz to niby tak sobie ,a w środku to jak w limuzynie , brak opcji nie zmieścimy się na wakacje ,bez układania trzy osobowe bagaże zaznaczam w tym dwie kobiety .
oczywiście na miejscu pasażerów z tyłu kuszetka
4,0
Wyciszenie
Dość przyzwoicie, wiadomo diesel .miły dla ucha .
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ja mam lekka nogę , naprawy eksploatacyjne ,
Olej proponuje co 15 000 by egr dłużej działał
alternator ma prawo -300zł naprawa diody kontrolka sie zaświeciła
paski ,rozrząd norma , nie przejmować się kontrolkami , co jakiś czas uszlachetniacz do paliwa filtr paliwa też jak olej , kontrolka samochód kluczyk to egr
szarpanko lub nierówne obroty- filtr paliwo , zbyt małe obroty okolo 500 brak reakcji na gaz przewody wtrysków elektryczne, otworzyć maskę poszarpać z reguły wtyczka się na naszych drogach luzuje .
5,0
Stosunek jakość/cena
ceny za te auta z drugiej ręki są śmieszne , dlatego nie sprzedaje , zostawię go dzieciom bo go nie zajeżdżę .
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na drodze mi raz stanął to znaczy nie odpalił ,
po nocy alternator rozładował akumulator
przy 160 000 ma prawo , akumulator dalej działa
alternator też polecam jednak naprawę niż chiny .
Pierdołami się nie przejmować nie jechać z byle kontrolką do mechanika , ten typ tak ma to znaczy nasze paliwo , jak wszystko na czas i dobre paliwo to nic się nie zapala mam już ponad 220 000 tyś silnik suchy .Zawieszenie niezawodne amory maja jeszcze po 70%, sworzeń końcówka czy tuleja raz kompletnie wymiana i tyle .
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.7 CDTI ECOTEC 100KM 74kW
[l/100km]