Inne
: zaskakująco dobre jak na auto tej klasy nagłośnienie ...
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny
: alternator sypie się średnio co 6 miesięcy, klima poszła na razie raz ...
2,0
Całokształt
tandetne, zawodne i mułowate auto. tak w kilku słowach można opisać ten szajs. Jeśli pasjonujecie się ciągłymi naprawami i szukaniem źródła usterek - to samochód dla was! Omijać szerokim łukiem. TANDETNA PLASTIKOWA PUSZKA
Wrażenia
2,0
Silnik
po 5 latach spadek mocy, zimny nie jest w stanie podjechać pod podjazd w garażu, głośny, stuki, puki ...
3,0
Skrzynia biegów
3,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jeden z niewielu plusów, dobre rozplanowanie przestrzeni, i dużo miejsca, zarówno dla przedniego jak i tylnego rzędu.
2,0
Wyciszenie
głośno, głośno, głośno; nie nadaje się kompletnie na autostrady, powyżej 110 hałas trudny do zniesienia (po 2 godzinnej jeździe autostradą ogłuchłem)
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
przy samochodzie tej wielkości i \"aerodynamiczności\" jest nieźle (ok 7-8 w mieście w korkach, poniżej 5 w trasie)
2,0
Stosunek jakość/cena
samochód oryginalnie kosztował ponad 70 000, stosunek jakość/cena zerowy,
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
ciągłe usterki, alternator, klimatyzacja, elektryka, akumulator, zaworek przepływu spalin, zamek drzwi, tylne wycieraczki, przednie wycieraczki. tandeta i szajs!
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.3 CDTI ecoFLEX 75KM 55kW
[l/100km]