Karoseria
: jak na opla to nieżle po kupnie orazu zalełem do progów i drzwi cudo ale ogólnie zapraweczki to norma po zimie
Inne
4,0
Całokształt
sprzegło nominał jest niezłe jak by co to 300 zł luka , ogólnie auto proste bez kombinacji takich aut już nie produkują dla ludzi i do pracy
Wrażenia
4,0
Silnik
Silniczek isuzu przy normalnym traktowaniu nie do zdarcia znałem człowieka który zrobił 750 000 tyś
latał do Francji i z powrotem , wzór trwałości
4,0
Skrzynia biegów
biegi ok tylko lewarek drgajacy na wolnych obrotach , wymiana teflonów itp , ten typ tak ma ,troche towotu na cięgna i da się wytrzymć
4,0
Układ jezdny
przednie sprężyny do wymiany co 150 0000 auto lubi nurkować przy ostrym hamowaniu , przeciera plecionkę na wydechu , poza tym prowadzi się bardzo dobrze zwinne taka pszczółka
Komfort
4,0
Widoczność
duże lusterka cofanie intuicyjne , auto 4,2 m ale sprytne
4,0
Ergonomia
jak na te lata to spoko i półka nad głowa kierowcy
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
ciepło , w lecie też ciepło , lekko paruje szyba boczna kierowcy , mała kabina
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
no cóż corsa B cudów nie ma , ale dla ładunku to partner i kango się chowają , z tyłu pióro a więc
wszystko zniesie
3,0
Wyciszenie
silniczek wolno ssący a więc słuchać wszystko,
diagnostyka na słuch
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
przy spokojnej jeździe , paliwka mało ,ceny części śmieszne , z awarii to pompa wspomagania gegoliła z 20 000 i ją wymieniłem 150 zł używka chodzi , serwo padło 100 zł wina płynu hamulcowego który należało wymienić i przeczyścić układ latka leca a się jeździ , auto proste żadnych komputerów sterowników pierdół które psują się w autach po 2000 roku . Zużycie z ładunkiem 300 kg , nie osłoniete paski klinowe komplet 36 zł dobre co , wszystko mozna przewidzieć ja kupuje wiekszośc na allegro lub w sklepach internetowych bo taniej
5,0
Stosunek jakość/cena
Mało już jest egzemplaży zadbanych te Auta pracują
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Praktycznie części wymieniane to filtry klocki tarcze standart jednym słowem eksploatacja
w zimmie przy dobrym paliwie to trach i chodzi no i to o czym wspomniałem powyżej , wymieniłem amorki rekord 350zł 4 szt po 60 000 przód 75 tył 72% tarcze klocki 120 zł komplet okładziny tył 60 zł wydech 140 zł środkowy i tylny ,plecionka 150 zł z robocizną ,rozrząd 210 zł + 150 zł robocizna co 50-60 tyś aut, gumki na stabilatorze komplet 40 zł 6 szt przyzwite śmiech do tego zawieszenie bardzo trwałe tu się co 20 000 nic nie tłucze
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.7 D 60KM 44kW
[l/100km]