Szukaj

Ocena kierowcy - Opel Campo

remi, 18 lat temu
Silnik 3.1 TD 109KM 80kW
Rok produkcji 1994
Przebieg: 208 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Opel Campo 3.1 TD 109KM 80kW 1992-2000 - Oceń swoje auto
4,23
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
bardzo lubię to auto!!! przaktyczne, jeździ się nim przyjemnie, w miarę oszczędnie i wzbudza do siebie jakieś takie zaufanie (duże, solidne, proste auto)
Wrażenia
5,0
Silnik
to niewątpliwie mocny punkt tego auta. bardzo elastyczny, ciągnie ze sporą siłą już od 1200 obrotów, a jeśli delikatnie obchodzić się z gazem, to praktycznie możesz jechać nim od zera, czyli od jakichś 700 obrotów, co daje dużą swobodę jazdy szczególnie w terenie. silnik pracuje bardzo "miękko" i ma ładny dżwięk (jak mała ciężarówka:) nie lubi obrotów powyżej 3500, ale i tak nie ma sensu tak wysoko go kręcić. na każdym biegu ma dużo mocy
4,0
Skrzynia biegów
skrzynia działa bez zarzutu ale i bez szału. dołączany napęd na przód + reduktor. na prawdę brakuje tylko blokady mechanizmu różnicowego, chociażsytuacje, kiedy auto kręci bezwolnie którymś kołem zdażają się niezmiernie żadko. dyferencjał przy włączeniu reduktora ma chyba podwyższone tarcie i to wystarcza w większości sytuacji
3,0
Układ jezdny
podobno jak na dużeg (no dobra - średniego) pick-up´a prowadzi się nieżle, ale tak czy inaczej nie należy oczekiwać od tego auta tego samego co od osobówki. jeżdzi się przyjemnie, dopuki się nie przegina. moje kampo jest bez ABS i jak tylko popada trzeba dać mu sporo miejsca do chamowania. jeśli chcesz mówić o wygodzie podróżowania - załaduj 300 kilo na pakę. wtedy campo "płynie" :)
Komfort
5,0
Widoczność
bardzo dobra. duże okna. ciężko wyczuć tylko koniec auta, ale to chyba normalne jak się ma pakę zakończoną w dodatku hakiem holowniczym.
4,0
Ergonomia
proste auto - prosta obsługa. z udziwnień tylko nietypowo umieszczona dźwignia hamulca ręcznego i osobliwe przełączniki wokół licznuka rodem z frontery. dotyczy to jednak tylko starszych modeli
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
dmucha dobrze ale głośno, grzeje słabo. może to przypadłość mojego egzemplaża, ale jeśli temperatura spadnie poniżej -5 to będę ubierał kalesony.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
bardzo dobrze zarówno z przodu jak i z tyłu. to duże auto. mam 178 cm wzrostu, w campo moghę siedzieć w moim kasku budowlanym :). kabina jest nieco dłuższa niż w nissanach i mitsubishi (kosztem kilku centymetrów paki) dzięki temu tylna ławka nie musi być traktowana jak miejsce awaryjne. siedzenia z przodu dobra, wygoda ławki wypada nieco słabiej
4,0
Wyciszenie
dobrze jak na pick-up´a. cicho jet mniej więcej do 120 km/h, powyżej tej prędkości pasażerowie z reguły milkną, ale i tak nie chce się tym autem tak "pędzić"
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
auto ma 1650 kg masy własnej i jest napędzane starym, dużym turbo dieslem a pali od 8l do 10l / 100 km. najwięcej spalił 11 l, ale dostał wtedy pożądnie "po garach"
5,0
Stosunek jakość/cena
najtańszy taki pick-up na rynku
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
pękła guma osłaniająca lewy przegób kupiłem gumę za 30 zł i wymieniałem ją ze znajomym mechanikiem dobre 3 godziny :)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
padła pompa wspomagania (zatarło się łożysko) kupiłem używaną za 200 zł i wymieniłem sam w pół godziny

On - zużycie paliwa dla silnika 3.1 TD 109KM 80kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,9
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
11,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Opel Campo