bardzo lubię to auto!!! przaktyczne, jeździ się nim przyjemnie, w miarę oszczędnie i wzbudza do siebie jakieś takie zaufanie (duże, solidne, proste auto)
Wrażenia
5,0
Silnik
to niewątpliwie mocny punkt tego auta. bardzo elastyczny, ciągnie ze sporą siłą już od 1200 obrotów, a jeśli delikatnie obchodzić się z gazem, to praktycznie możesz jechać nim od zera, czyli od jakichś 700 obrotów, co daje dużą swobodę jazdy szczególnie w terenie. silnik pracuje bardzo "miękko" i ma ładny dżwięk (jak mała ciężarówka:) nie lubi obrotów powyżej 3500, ale i tak nie ma sensu tak wysoko go kręcić. na każdym biegu ma dużo mocy
4,0
Skrzynia biegów
skrzynia działa bez zarzutu ale i bez szału. dołączany napęd na przód + reduktor. na prawdę brakuje tylko blokady mechanizmu różnicowego, chociażsytuacje, kiedy auto kręci bezwolnie którymś kołem zdażają się niezmiernie żadko. dyferencjał przy włączeniu reduktora ma chyba podwyższone tarcie i to wystarcza w większości sytuacji
3,0
Układ jezdny
podobno jak na dużeg (no dobra - średniego) pick-up´a prowadzi się nieżle, ale tak czy inaczej nie należy oczekiwać od tego auta tego samego co od osobówki. jeżdzi się przyjemnie, dopuki się nie przegina. moje kampo jest bez ABS i jak tylko popada trzeba dać mu sporo miejsca do chamowania. jeśli chcesz mówić o wygodzie podróżowania - załaduj 300 kilo na pakę. wtedy campo "płynie" :)
Komfort
5,0
Widoczność
bardzo dobra. duże okna. ciężko wyczuć tylko koniec auta, ale to chyba normalne jak się ma pakę zakończoną w dodatku hakiem holowniczym.
4,0
Ergonomia
proste auto - prosta obsługa. z udziwnień tylko nietypowo umieszczona dźwignia hamulca ręcznego i osobliwe przełączniki wokół licznuka rodem z frontery. dotyczy to jednak tylko starszych modeli
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
dmucha dobrze ale głośno, grzeje słabo. może to przypadłość mojego egzemplaża, ale jeśli temperatura spadnie poniżej -5 to będę ubierał kalesony.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
bardzo dobrze zarówno z przodu jak i z tyłu. to duże auto. mam 178 cm wzrostu, w campo moghę siedzieć w moim kasku budowlanym :). kabina jest nieco dłuższa niż w nissanach i mitsubishi (kosztem kilku centymetrów paki) dzięki temu tylna ławka nie musi być traktowana jak miejsce awaryjne. siedzenia z przodu dobra, wygoda ławki wypada nieco słabiej
4,0
Wyciszenie
dobrze jak na pick-up´a. cicho jet mniej więcej do 120 km/h, powyżej tej prędkości pasażerowie z reguły milkną, ale i tak nie chce się tym autem tak "pędzić"
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
auto ma 1650 kg masy własnej i jest napędzane starym, dużym turbo dieslem a pali od 8l do 10l / 100 km. najwięcej spalił 11 l, ale dostał wtedy pożądnie "po garach"
5,0
Stosunek jakość/cena
najtańszy taki pick-up na rynku
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
pękła guma osłaniająca lewy przegób kupiłem gumę za 30 zł i wymieniałem ją ze znajomym mechanikiem dobre 3 godziny :)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
padła pompa wspomagania (zatarło się łożysko) kupiłem używaną za 200 zł i wymieniłem sam w pół godziny
On
- zużycie paliwa dla silnika 3.1 TD 109KM 80kW
[l/100km]