śmiać mi się chce jak sami się pocieszacie,każdy ważny,mają szczyle 2,0 na gazie pod maską i myślą że są panami szos w tych swoich padaczkach napiszcie wkońcu prawdę te auta w większości to wymęczone gnioty z dość ladną linią.miałem to badziewie 2 lata(najgorsze lata mojego życia)dziękuję bogu że znalazłem młodego napaleńca i kupił to pseudo auto.nie było miesiąca żeby coś się nie pierdoliło,piszecie że wygodne że szybko jeżdzi-bzdury-od roku jeżdżę renault safrane 3,0 270KM tu jest dopiero wygoda i moc ,objeżdżam każdą pseudosportową caliberkę jak tylko chcę, a czasami zdaża mi się podpuścić jakiegoś młokosa, fajne macie wtedy miny jak oglądacie tył szybko oddalającej się przewygodnej safranki.PS od momentu jak kupiłem safrankę niewiem co to są awarie,nigdy więcej niemieckiej takzwanej "niezawodniści"
3,0
Skrzynia biegów
3,0
Układ jezdny
Komfort
2,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
1,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
2,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 i V6 170KM 125kW
[l/100km]