CALIBRA TURBO DO SUBARU IMPREZY GT TO JAK GÓWNO DO TWAROGU
SILNIK SLABSZY ,NAPED 4X4 TO ROZNICA 30 LAT A PROBLEM NIEZAWODNOSCI TO MOZNA KSIAZKE NAPISAC ...LEPIEJ KUPIC JAPONCA
Wrażenia
2,0
Silnik
MALO DOPRACOWANA JEDNOSTAKA ,AWARYNA ,SLABA DOSTEPNOSC CZESCI DO WERSJI TURBO , WYCIEKI OLEJU , I AWARYJNY ROZRZAD
3,0
Skrzynia biegów
SKRZYNKA MALO PRECYZYJNA I MALO ODPORNA NA MOC AUTA ,PADA 2 I 3 BIEG A DOKUPIC ELEMENTY DYFRA SPRAWNE TO CUD ,ZA MOCNA ZESZPEROWANY , NIE DOPRACOWANY NAPED 4X4
3,0
Układ jezdny
PRZECIETNIE ,ALE SABO WYWAZONE AUTO I ZLY ROZKLAD NAPEDU ,NAPEWNO NIE JEST TO 50/50 JAK PISZA W INSTRUKCJI
Komfort
3,0
Widoczność
NAWET ,NAWET
3,0
Ergonomia
W SRODKU VECTRA WIEC WSZYSTKO POD REKA
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
DOPUKI KLIMA DZILALA BYLO OK .POTEM TYLKO GORZEJ ,PARUJA SZYBY
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
JAK NA COUPE SPORO MIEJSCA I SZYBY BEZ RAMEK
2,0
Wyciszenie
POWYZEJ 120 KM .H GLOSNO ,POWYZEJ 180 KM KATASTROFA
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
TURBO WIEC MUSI WYPIC
2,0
Stosunek jakość/cena
ZA DROGA JAK NA PRAWDZIWA WARTOSC I MOZLIWOSCI
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
JAK TO W OPLU CUDOW NIE MA ,SPORO AWARI...............SPORO KOROZJI
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
PADL ROZRZAD , TURBO , SKRZYNIA ,DYFER TYL , INNE PIERDOLY ,
AUTO TYLKO NA NIEDZIELE
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i Turbo 4x4 204KM 150kW
[l/100km]