Karoseria
: Super wyglad! Nie ma osoby co sie nie oglada za zolta, stuningowana Cali:D
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
: pekajacy lakier i troche rdzy, bo swoje lata juz
Silnik
: bral olej ale sie zrobilo
Zawieszenie
: sportowe auto wiec czeste awarie
4,0
Całokształt
Ogolnie uwazam Calibre za bardzo dobre auto sportowe.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik ma super kulture i jest elastyczny. Nie jednego zostawiam w tyle.
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia super, sportowa.
5,0
Układ jezdny
Jak wiadomo sportowe auto to jezdzi super, trzyma sie jak przyklejona nawet przy szybkiej jezdzie.
Komfort
5,0
Widoczność
Mam przyciemniane szyby to z tylu troche slabiej ale tak to okey.
5,0
Ergonomia
W sportowym aucie nie ma miejsca i czasu na szukanie tego, co wazne. Wszystko pod reka.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Auto daje tyle emocji, ze czasami sie przydaje wentylacja, bo mozna sie spocic.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
W sumie to w 4 osoby da sie jezdzic ale najlepiej we 2.
4,0
Wyciszenie
To nie jest limuzyna i nie ma byc cicho ale jest rasowo.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Mam instalacje LPG i bardzo malo kosztuje utrzymanie.
5,0
Stosunek jakość/cena
W takiej cenie to jest chyba najlepsze sportowe auto. Tanio mozna zrobic tuning, bo jest duzo czesci.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Auto ma swoje lata to i czasami sie psuje. Mysle, ze na tyle lat to nawet Mercedesy sie psuja.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Mechanik zalecil wymiane uszczelki, to glowica, zawory itd. okazalo sie do wymiany. Ogolnie OK. Czasami cos w zawieszeniu sie zepsulo albo w elektryce. Generalnie malo bylo razy zebym nie dojechal do domu. To nie jest nowe auto w koncu i kazde sporotwe sie psuje.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 8V 115KM 85kW
[l/100km]