nigdy więcej calibry choc bym miał jeżdzić cieniasem 700
Wrażenia
4,0
Silnik
silnik w miary dobry, tylko z czasem następuja lekkie wycieki
2,0
Skrzynia biegów
jeśli ktos ma dużo siły w rękach to 2 wrzuci bez problemu, sypie sie strasznie i koszta modernizacji są ogromne
3,0
Układ jezdny
w zakretach może i ok ale na nszych polskich drogach fatalnie, szczególnie na dziurach strasznie rzuca i czuje się każda mała dziure
Komfort
4,0
Widoczność
jest w miare dobra
3,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
to jest jedyny plus tego auta że się szybko nagrzwea
2,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z tyłu to jest miejsca dla małego dziecka bo jest go tak mało a sprzodu jest ok
3,0
Wyciszenie
do 140 km/h jest ok ale póżniej to wyje jak w traktorze
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
poniżej 13l w lecie niz zszedłem a w trasie tak ok.11
4,0
Stosunek jakość/cena
cena w miare jak na auto
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
zaczynając od przekładni kierowniczej, skrzyni biegów, łożysk i el.szyberdachu po układ kierowniczy naprawa ok.5tys.zł to chyba pikus
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nie polecam tego auta najgorszemu wrogowi, może z zewnątrz jest ładny ale pod maska to jedna wielka pomyłka, cena zakupu przyciąga ale jakiekolwiek naprawy daja mocno po kieszeni
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 8V 115KM 85kW
[l/100km]