Jak na taki wyglad i taki silnik - zakochalem sie w tym samochodzie choc jezdze nim od listopada. Przepiekny design, ehhh.
Wrażenia
5,0
Silnik
Kwestia kto czym jezdzil przedtem. Ja przesiadlem sie z Golfa II 1.8 GT, i jestem super zadowolony. Bardzo elastyczny juz od 2500 obr/min, przyspiesza jednostajnie, a przy 4000 obr/min daje jeszcze wiekszego kopa ;)
4,0
Skrzynia biegów
Jak to w Calibrach bywa, wsteczny czasem charczy ale to sporadycznosc. Ogolnie bez zarutow, no tylko osobiscie musze wymienic plastikowa kostke, bo lewarek lata jak sie podoba ;)
5,0
Układ jezdny
Bez problemu, pokonuje zakrety, przy moich oponach 195/65/15R - daje rade.
Komfort
4,0
Widoczność
No z tym jest maly problem, ze wzgledu na to iz jest to coupe. Cofajac nie mam pewnosci czy w cos nie przypierdziele :D
5,0
Ergonomia
Jak dla mnie wystarczajaca.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogrzewanie spoko, ale parowanie szyb (jak to w oplach) prawie ciagle.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Kierowca czuje sie dobrze, pasazer obok tez, ale z tylu "dluzsze osoby" niestety narzekaja, ale co tam, kierowca najwazniejszy.
4,0
Wyciszenie
Srednio na jerza. Skrzypiace plastiki - to moj problem, co do wiekszych predkosci rowniez srednio.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Na Gazie po miescie pali mi miniumum 13 l/100 (na 380 km spalam cala butle czyli 40 L). Trasa to dla mnie bajka, pali jakby stal ;) SUPER. Co do benzyny, oh jak to daje kopa, duzo duzo paliii.
5,0
Stosunek jakość/cena
WARTO WARTO WARTO !! DBAC TRZEBA ! WARTO !!
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Co do drobiazgów zaliczam, plastiki,klape od bagaznika (w srodku strasznie halasuje).
Paski od alternatora i wspomaganie.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
No coz, zawieszenie - nasze polskie drogi - koncowki drazka kierowniczego i poki co tyle.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 8V 115KM 85kW
[l/100km]