bardzo ładna linia , jeszcze jak sie doda pare tuningowych rzeczy
calibra miała najniższy współczynnik oporu powietrza jak wychodził w tamtych latach co poprawia aerodynamike,
jedynie niedoczekała sie swoich tapicerek tylko wrzucone z vectry a i tal lepsze niż w corrado np.
Wrażenia
5,0
Silnik
silnik 8zaworów słabszy ale wytrzymalszy od 16, na oponach 225/40/16" idzie 200 na orginałach pokazał by więcej ale cóż
przywiozłem auto z niemiec; silnik nigdy niezawiódł
4,0
Skrzynia biegów
jest słabsza na pierwszym biegu ale póżniej zapewnia lepsze przyśpieszenia niż np w golfach o silnikach tej samej mocy
5,0
Układ jezdny
moja jest obniżona więc w zakręty 90 stopni bezproblemu wchodze 70 km/h na parkingach i jeszcze szersze oponki ...
Komfort
4,0
Widoczność
hmmmm, moje szyby są przyciemnione na maxa więc do tyłu tylko przez lusterka ale ogólnie wszystko widać:)
4,0
Ergonomia
dobra
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
dobra, szybko sie nagrzewa w zime i szybkie odparowanie szyb
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
dla kierowców bardzo dobra gdyż nawet najbliższe przesunięcie fotela i ustawienie głębokości siedzenia powoduje wystraczającą ilość miejsca, dla osób 1,60 niepolecam jeżdżenia bez poduszki:) , a ztyłu też nieżle napewno lepiej niż w preludzie bo miałem
4,0
Wyciszenie
trudno mówic o wyciszeniu jeśli sie ma głośny sportowy tłumik i sprzęt audio dobrej mocy
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
7,5-8l przy 100 -110km/h
18l - 190-200km/h
5,0
Stosunek jakość/cena
jak na te ceny bardzo dobry sportowy wóz dla młodych
dobry materiał do tuningu optycznego
i silnikowego gdy mamy 2,0 turbo:)
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
:)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
:) niebyło
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 8V 115KM 85kW
[l/100km]