Fajne przestronne auto ekonomczne i do poszlenia :) Bardzo wciąga i ogulnie jest SUPER
Wrażenia
4,0
Silnik
Maxymalny moment obrotowy przy 2600 bardzo usprawnia jazde na trasie :)
2,0
Skrzynia biegów
NIestety przkładnia rużnicowa się kończy :( Ale wybaczam nie ma łatwo
5,0
Układ jezdny
Super się auto trzyma drogi ALE potrzeba twardsze amorki( takie wmam ) i niski profil opony to daje bardzo dużo stabilnośc i nie ma zakrętu...
Komfort
4,0
Widoczność
Innymi autami to zatrzymam się 2cm od ściany (chodzi o tył) Calibra zawsze 20cm i już mi sie wydaje ze jestem na niej :(
4,0
Ergonomia
JAk dla mnie to doskonale ale moi znajomi tego nie potwierdzą jeden sobie guza nabił jak wysiadał. Ogulnie jest dużo schowków i przytulnie :D
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
To nie pawda zęjest zimno w zimie. A jeśli tka to niech ktoś sobie układ przeczyści i termostat wymieni.
Super działają nawiewy na szyby!!!
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Full miejsca :D I rozkładane tylne siedzenia :D
3,0
Wyciszenie
Ogulnie słychać dośc opony kierunkowe ale jakieś dziurksa to tak śrenio. Szumy od 150 w góre też gośne ale w porównaniu do innych aut i tak małe :)
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Śmigam 2l autem za śmieszne pieniądze :) trasa bajak. Miasto to już nie do 15 bez problemu
5,0
Stosunek jakość/cena
BEz komentarza teraz to są śmiesznie tanie
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Czaem jakiś plastik zatrzeszczy i trudno go zlokalizować. Ale da się :)
Po za tym Calibra nie jest dla ludiz co tylko jeżdza i nic więcej reszte mechanik robi. Takie moje zdanie
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Po za skrzynia nic :) a no chlodnica pekla ale to śmieszne pieniądze 160zł :D
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 8V 115KM 85kW
[l/100km]