Szukaj

Ocena kierowcy - Opel Calibra

Sewerx, 13 lat temu
Silnik 2.0 i 8V 115KM 85kW
Rok produkcji 1992
Przebieg: 250 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Opel Calibra 2.0 i 8V 115KM 85kW 1990-1997 - Oceń swoje auto
4,00
5% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie : połączenie wygody i pewnego prowadzenia
4,0
Całokształt
ten kolega co pisał pare komentaży przedemną cali 95r i 91r niech naprawi silnik albo kupi normalne auto nie pirwsze z brzegu bo mi spalnie zaczyna się od 8 /100 w trasie jadąc 90/100 km/h z kolei 200 to 12 na sto moja cali ma zdrowe progi i podłoge mam jedną reperaturke wymienione i to na tyle prezentuje się świetnie niema zadne rdzy trzeba troche dbać o blache ale golf 3 mój były to był dopiro korozmen . moja cali jeżdzi na pułsyntetyku między wymianą oleju dolewam niecały litr jest spokój, co do osiągów nie jest najgożej na autbanie udałomisię rozkręcić do 230 na benzynie z kolei na lpg 5/6 kilometrów mniej.Jak ktoś kup zaniedbaną sztuke to będzie nażekał bo ciężko kupić coś w dobrym stanie niezależnie od ceny , niby calibra jest stara bo ma prawie 20 lat to wciąż ludzie się za nią oglądają napewno dlatego ze jest w seri bez udziwnień szpachel spojlery
Wrażenia
4,0
Silnik
super silnik pięknie ciągnie nawet kręcąc go do 3000 obr. jak się przyciśnie to ma świetne kopyto oczywiście jak na 115koni wolkswagenowska 2.0 8v jest dużo mniej zrywna bardzo widoczne przy większych prędkościach
4,0
Skrzynia biegów
skrzynia idealna tylko długie skoki lewarka biegów
5,0
Układ jezdny
doskonałe prowadzi się przy dużych prędkościach, coprawda mogłoby być ciut twardsze zawieszenie ale to jest połączenie sportu i wygody w pewnym stopniu,super się jeżdzi zimą jest dobrze wyważony nie zazuca tak samo w ostrych zakrętach w mokrym,oczywiście w granicach zdrowego rozsądku
Komfort
5,0
Widoczność
pozycja za kierownicą jest bajeczna siedzi tu się nisko tak jak w sportowych powinno być , w mieście trzeba uważać na krawężniki jak się siedzi nisko bo się czasem chaczy albo podkręcić siedzenie wyżej wtedy jest nawet w mieście idealnie można cofać przez tyną szybę wszystko widać ok
4,0
Ergonomia
wszystko co potrzeba jest na miejscu
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
ogrzewanie działa super i szybko , brak kliby ale zato jest szyber bardzo wydajny ale powyżej 130 przy pełnym otwarciu strasznie powiew powierza daje o sobie znaćwogule jak miniemy z naprzeciwka tir niejest zaciekawie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jak na coupe jest duzo miejsca z tyłu troche mało miejsca na głowe ale bez przesady ,to jest pojazd 4 osobowy
3,0
Wyciszenie
niejest najciszej ale dopieo powyżej 120 robi się ciut głośnie tak jak w zwykłym aucie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
to są 2litry ,według mnie pali idealnie średnio mi pali 10/11 na sto w trasieśrednio 9 nieoszczędzając średnio trzymiąc 140/150 miasto to zależy ale więcej jak 14 to trzeba się starac
3,0
Stosunek jakość/cena
dałbym więcej ale ciężko o dobry egzemplaż , nawet drogi nie znaczy lepszy zależy jak kto dba jak dba to trzymie
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
przeciętnie napewno nie jest to nowe auto ma 19 lat czase trzeba coś poprawić
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
z poważnych usterek to alternator a tak to standardowo oleje i zawieszenie od czasu do czasu jakaś tuleja albołącznik stabilizatora niewytrzymuje długo bo pada co 25 tyś km średnio

LPG - zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 8V 115KM 85kW [l/100km]

Średnie zużycie
10,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
10,3
Maksymalne średnie zużycie paliwa
14,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,2
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Opel Calibra

Liczba wpisów: 11

Opel Calibra – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Opel Calibra