Silnik
: szłyszałem rużne opinie ze to mulasty silnik i takie tam,prawda jest taka ze jak się chce to to potrafi fruwać moje poprzednie auto golf 3 gti 2.0 115km calibra wciąga nosem beż problemów
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny
Układ hamulcowy
Przeniesienie napędu
5,0
Całokształt
pewność prowadzenia exta hamulce dobre wspomaganie pakowne wnętrze to przemawia na plus calibry najlepsze auto jakie miałem do tej pory
Wrażenia
5,0
Silnik
super ciągnie już z dołu
4,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
Komfort
5,0
Widoczność
jak na coupe jest idealnie
4,0
Ergonomia
typowy opel z początku lat 90
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
odziwo jest cicho
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
zawsze mogłoby być mniej,ale jest spoko delikatnie trasa 8 lpg na sto normalnie 9/10 a to już utrzymywanie prędko0ści 160/190 nie żałując,srednio wychodzi zawsze coś koło 11 a na mieście około 13/14
5,0
Stosunek jakość/cena
zależy przeważnie jest ok ciężko znalężdz coć co bydorównało cali w podobnej cenie
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
super jedynie alternator raz zasztrajkował a z części exploatacyjnych to często wysiadają klocki hamulcowe
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
przegłub zewnętrzny nie wytrzymał ostrego buta jak na razie
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 8V 115KM 85kW
[l/100km]