Karoseria
: Lewy tylny błotnik rdzewieje - jak to OPEL
Układ elektryczny
: Dwa razy w ciągu miesiąca wymianiałem przekaźnik św. przeciwmgłowych i podświetlenia deski rozdz.
5,0
Całokształt
Nigdy jeszcze nie zawiodło. Zobaczymy jak przejeżdżę zimę. Jeździ lepiej niż poprzedni pojazd.
Wrażenia
5,0
Silnik
Doskonale działa, nie mam żadnych przeciwwskazań. Pomimo stosunkowo małej mocy, jakby nie było najniższej w tym modelu - 115 KM to i tak można z niego dużo wyciągnąć.
4,0
Skrzynia biegów
Na pewno mniej awaryjna niż w Vectrze B, ale i tak mało dokładna i elastyczna. Często gęsto wsteczny wchodzi za drugim razem i do tego z rykiem jak w autobusie. Poza tym żadnych problemów.
5,0
Układ jezdny
Dobrze trzyma się drogi.
Komfort
4,0
Widoczność
Wszystko dobrze dopóki nie przyjdzie noc. Światła przednie nie sprawdzają się za dobrze. Trzeba włożyć ksenony, albo wspomagać się przeciwmgłowymi.
5,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką, a wykonanie wiadomo - jak OPEL lat 90-tych :)
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Szybko się nagrzewa w środku. Dobry motyw na zimę.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu bardzo komfortowo, a i z tyłu dwie osoby spokojnie usiądą.
4,0
Wyciszenie
Słychać silnik powyżej 2500 obr., ale to dobrze :) Niezapomniany dźwięk.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
SMOK ... Dużo pali.
Na warsztacie to byłem tylko z wymianą filtrów, oleju i klocków. Poza tym ekstra.
5,0
Stosunek jakość/cena
Bardzo tanie samochody, ale trzeba mieć wielkie szczęście by nie trafić na tzw. padlinę.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak poważnych usterek, tylko wymiana klocków i przekaźnika.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 8V 115KM 85kW
[l/100km]