Silnik
: tylko 115 koni z 2 litrów ale calkiem przyjemny...
ale wiadomo apetyt rosnie w miare jedzenia terazprzesiadka na alfe gtv 3.0
5,0
Całokształt
jak na konstrukcje z lat 80-tych wciaz wyglada mlodo i jezdzi super
Wrażenia
5,0
Silnik
Po wymontowaniu tłumika szmerów (czarnej plastikowej puszki z prawego przedniego nadkola) i zalozeniu rury plastiokwe z wlotempod zderzekiem swiecami bosch 4 elektrody i bawelnaną wkladaka filtr powietrza K&N jak an 2 litry 115 koni Naprawde dobrze i do konca licznika bez problemu przy przebiegu 150 tys.
5,0
Skrzynia biegów
bez problemów
4,0
Układ jezdny
wiadomo pyta podlogowa i zawieszenie to konstrukcja z vectry a nie z porshe ale po zamontowaniu sprezyn 30 mm w dół dasie poszaleć szczgólnie w długich łukach...
Komfort
4,0
Widoczność
trzeba sie przyzwyczaic...
albo zmeinci na traktor to bedzie lepsza widocznosc..
4,0
Ergonomia
przelacznik elektrycznych szyb troche nie w tymmiejscu co trzeba ale da sie z tym zyc
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
nie ma tragedi
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4 osoby bez problemu (jesli nie sa koszykarzami)
4,0
Wyciszenie
ok
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
pełen zbiornik z butowaniem caly czas mieszane miasto (bez pisków opon ale krecona do 6 tys na kazdym biegu) / trasa (zawsze licznik zamkniety gdzie tylko sie da) 300 mil czyli 500 km
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
jak na 150 tys km i 12 lat bez zarzutów...
jak sie dba tak sie ma.!!
przez 3 lata zadnych problemów
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
jak na 150 tys km i 12 lat bez zarzutów...
przez 3lata zadnych problemów
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 8V 115KM 85kW
[l/100km]