Jeżeli silnik jest dobrze utrzymay i nie ma instalacji LPG to silnik pracuje bardzo ładnie i jest elestyczny.
3,0
Skrzynia biegów
Skrzynia F50. Redukacja z 3 na 2 czasami zgrzyta tak jak wsteczny.
5,0
Układ jezdny
Samochód trzyma się drogi i dobrze się prowadzi.
Komfort
4,0
Widoczność
Jak na samochód sportowy to nie można narzekać.
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wystarczające.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wystarczające
4,0
Wyciszenie
OK
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Siada elektryka, miałem Cali to zaczęła się palić skrzynka z bezpiecznikami, poparzyło mi lewą nogę. Raz zaczeła gasnąć bez powodu, co się okazało gdzieś na wiążce nie było kontaktu.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Silnik 2.0 16V, 2.0 16V turbo, 2.0 16V Eco Tec, 2,5 V6 to jest nieporozumienie. Jakie są częste usterki?? Już piszę: W 2.0 16V jak i turbo bardzo często pękaja głowice co za tym idzie olej dostaje sie do wody lub a odwrót. Wydmuchuje uszczelę spod głowicy. W 2,5 V6 parę razy zdarzyło się, że korbowody wyszły bokiem. Jak już kupić Calibre to tylko ze zwykłym silnikiem 2.0 115KM, do tego silnika nie mam żadnych zastrzeżeń.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 16V 150KM 110kW
[l/100km]