Zawieszenie
: jest to sportowe coupe a zawieszenie jest komfortowe i też ma do tego super trzymanie
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny
Przeniesienie napędu
Karoseria
4,0
Całokształt
polecam warto kupić ale... jak ktoś kupi pierwszą z brzegu to niech nie ma pretensji do auta,śmiesza mnie ludzie co kupują auta za pare złty okazynie najtańsze sztuki na dodatek auta co mają 20 lat i nic nie robią przy aucie a jak padnie to płaczą ,żeby auto było w jakims stanie do jazdy trzeba zawsze coś wpakować tu jeden koleś napisał kilka czy naście razy jaka calibra jest nie fajna ale bądz pan obiektywny to auto nie może mieć w każdej kategori po jednej gwiazdce tak to tylko prawdziwy złom ale też nie bo to niemożliwe i kieruje kilka spostrzeżeń ty koleś co nie kupisz trafisz żle dobra moja rada kup rower albo zmień srodek lokomocji na pks , skm czy pkp bo calibra 16v zadbana jest zajebiaszcza
Wrażenia
4,0
Silnik
wszystko ładnie tylko dzwięk silnika przeciętne pierdzenie
5,0
Skrzynia biegów
zero problemu wszystko chodzi jak należy
5,0
Układ jezdny
niejest super twardo ale jest ok przynajmniej się kierowca nie męczy
Komfort
5,0
Widoczność
dlamnie calibra ma niepowtażalną pozycje nisko pięknie wszysztko tylko w mieście ciut gożej
4,0
Ergonomia
niemożna na nic narzekać
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
daje rade
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
w poruwnaniu co tigry czy crxa to jest limuzyna
3,0
Wyciszenie
przeciętnie nic nadzwyuczajnego
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
wszystko zależy os nogi od 8.5 w trasie do 16 w duzym zakorkowanym mieście średnio 12 lpg
3,0
Stosunek jakość/cena
cięzko o naprawde dobrą sztuke
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
auto ma swuj wiek
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
jak ktoś dba to bez problemu
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 16V 150KM 110kW
[l/100km]