Świetne niezawodne auto dla mołodych ludzi niestety ma złą opinie przez masę wiejsko oszpachlowanych i ospojlerowanych gratów na kołach tak na prawde ciężko zobaczyć zadbaną Calibrę w oryginalnym stanie. Ja mam 97r. wersję young Finlandia, najladniej ten samochod wyglada w oryginale ludzie nie psujcie tego c jest prawie idealne precz z wiejskim TjUnInGiEm!!!
Wrażenia
4,0
Silnik
powyżej 3000 obrotów szatan :)
4,0
Skrzynia biegów
trzeba czasami mocniej popchnąć, ale wszystkie bigi wchodzą precyzyjnie
5,0
Układ jezdny
przyklejona do jezdni
Komfort
4,0
Widoczność
do przodu super, jednak do tyłu średnio trzeba się przyzwyczaić początkujący kierowcy moga zaczepiać samochody i słupki przy parkowaniu tyłem :)
4,0
Ergonomia
wszystko pod ręką i na swoim miejscu, tylko te suwaki...:/
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
nagrzewa się w miarę szybko, klimy nie mam, ale jest szyber wiec w lato wystarcza
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z przodu genialnie mam 194cm i spokojnie mogę zająć wygodną pozycję, ale z tylu wtedy nikt za mną nie wsiądzie :). Wygodnie pojadą 2 osoby z tylko niskie osoby ( dach mocno opada), ale jakby nie patrzeć to coupe więc trzeba się liczyć z małą ciasnotą
3,0
Wyciszenie
do 120 cicho potem trzeba mowić głośniej szyby bez ramek świetnie wyglądają,ale przy szybszej jezdzie hula wiatr :)
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
mi pasuje mam sekwencję BRC
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
jak na razie wszystko spoko
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nic
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 16V 136KM 100kW
[l/100km]