Szukaj

Ocena kierowcy - Opel Astra K Sports Tourer

Astra, 4 lata temu
Silnik 1.6 CDTI 160KM 118kW
Rok produkcji 2017
Przebieg: 146 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Opel Astra K Sports Tourer 1.6 CDTI 160KM 118kW 2016-2018 - Oceń swoje auto
4,21
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Ilość gadżetów przydatnych. Matrycowe swiatła.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik : Łańcuch rozrządu
5,0
Całokształt
Bryła. Linia. Wyposażenie. 5*
Wrażenia
3,0
Silnik
Jednostka biturbo. Kultura jazdy od dołu moc mogę śmiało się ścigać. Bardzo Cichy diesel. Czysty brak wycieków. Niestety łańcuch rozrządu spędza sen z powiek.
3,0
Skrzynia biegów
Bardzo dziwna skrzynia. Nadal się jej ucze. 1 i 2 rano wchodzą ciężko. Pozniej wszustko ok. Auto na światłach woli startować z 2ki. Gdzie w innych autach od 1 można było spokojnie. A tu 1ka tylko do ruszania ewidentnie.
4,0
Układ jezdny
Czasem ma sie wrażenie braku kontaktu kierownicy z kołami. Poza tym w trasie czy na autostradzie prowadzi się pewnie.
5,0
Karoseria
Piękny butelkowy zielony kolor. Lakier delikatny żadnych myjni ze szczotkami.
Komfort
3,0
Widoczność
Mam 2 metry szyba czołowa jest krotka. Do tego ten nieszczęsny czujnik z kamerą zintegrowany z lusterkiem. Zabiera mi dobre 30cm pola widzenia. Gdyby nie czujniki parkowania oraz kamera cofani na pewno miałbym już pare wgniotow. Bez nich ani roz.
5,0
Ergonomia
Fotele AGR. nie musze chyba tłumaczyc? 18 pozycji fotela regulacja kierownicy. Nie rozumiem tylko czemu fotel odsuwa się sam do konca gdy chce wysiąść i czasem przytrzaskuje komus z tyłu nogi?
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nie zauważyłem wad ani jednego ani drugiego. Moze procz ostatnio odzywającego się dziwnie wiatraczka w nawiewie ale praktycznie go noe słychać gdy radio gra.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Nie będę narzekał. Mam 2 metry każde auto jest dla mnie za małe. Moja corka moja zona i ja spokojnie miescimy się do auta mozna jechac tak w długą trase kazdy znajdzie w nim wygodną pozycje.
5,0
Wyciszenie
Fenomenalne wyciszenie. Cisza spokój diesla praktycznie nie słychać. No chyba ze jest rano i nieszczęsny napinacz nie radzi sobie z łańcuchem rozrządu... Poza tym bardzo ciche auto w trasie jak i w miescie.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
ile wleje tyle spali. Ciężka noga. A dwie turbinki az proszą sie o deptanie pedału. Po dzoadkowemu 7 lotrów.
5,0
Stosunek jakość/cena
Uwazam ze bardzo dobra kupilem 3 latka za ok 50 tys z takim wyposażeniem jestem zachwycony
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nic się nie psuje. Jestem w szoku bałem sie opla. Mnóstwo elektroniki auto stoi pod blokiem. Na razie nic się nie dzieje...
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Problem występujący w każdym z tych aut. Łancuch rozrządu. Niby bez obsługowy. Bez wawaryjny. Wymiana dopiero przy 250tys. A gdzie tam. po 40 tys ludziom zaczyna stukac przy odpalaniu. Serwisy łoją jeleni nawet na 7tyś zł. Nieszczęśliwa konstrukcja spowodowana chęcią zarobku na konsumencie. Rozrząd schowany tak ze trzeba odpinac skrzynie. A i tak potrafi stukac dalej. Ludzie tuningują napinacze w tych rozrzadach i jest spokoj. Sam już takowy posiadam.

On - zużycie paliwa dla silnika 1.6 CDTI 160KM 118kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
12,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Opel Astra K Sports Tourer 1.6 CDTI 160KM 118kW
Średni koszt przejechania 100 km
40,00 zł
6,3
l/100km
Zobacz dzienniki
Opel Astra K Sports Tourer