Szukaj

Ocena kierowcy - Opel Astra K Sports Tourer

Kalor, 3 lata temu
Silnik 1.4 Turbo 150KM 110kW
Rok produkcji 2017
Przebieg: 45 tys. km
Okres użytkowania: 3 lata
Opel Astra K Sports Tourer 1.4 Turbo 150KM 110kW 2016-2019 - Oceń swoje auto
4,71
15% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Całokształt marki opel , nie spodziewałem się tej jakości :)
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : Klima trochę straszyła, finalnie wyszło że ten model tak ma.
5,0
Całokształt
Bardzo udany samochód, dobry towarzysz podróży, zaskakująco dobry na tle burej konkurencji :)
Wrażenia
5,0
Silnik
Za silnik ocena maksymalna, super jeździ się na codzien , w razie potrzeby większych wrażeń jest tryb sport który doskonale sprawdza się w trasie .
3,0
Skrzynia biegów
Skrzynia jest ok , ale bardzo nie lubi gwałtownej zmiany z 1 na 2 , lubi przy tym porządnie zgrzytać :) poza tym bez zastrzeżeń.
5,0
Układ jezdny
Bardzo dobrze zestrojone zawieszenie , auto nie boi się szybkiej jazdy i długi zachowuje się neutralnie, polecam także usportowionym kierowcom :)
5,0
Karoseria
Bez zastrzeżeń , brak wad przez 3 lata nic się nie działo , nawet miejsca obite drzwiami na parkingu bez śladu korozji
Komfort
5,0
Widoczność
Doskonała, kamera cofania załatwia sprawę w 100 % , łatwo wyczuć gabaryt auta i zaparkować nawet w ciasnym miejscu ,dodatkowo czujniki parkowania i więcej człowiekowi nic nie trzeba :)
3,0
Ergonomia
Zabieram gwiazdkę za brak miejsca na telefon , wsiadasz i nie masz gdzie go odłożyć, opcjonalny uchwyt zabija ceną i nie każdy telefon do niego pasuje . Kolejna gwiazdkę zabieram za roletę bagażnika, dlaczego jej koniec zawsze opada i jak ładuje zakupy które chce później schować to muszę się z tym zawsze szarpać ? Bez sensu .
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Super chłodzi i grzeje , nie paruje w ogóle .
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bez zastrzeżeń , miejsca pod dostatkiem dla rodziny 2+2 , mam 192 cm wzrostu i nikt nie narzekał siedząc za mną , bagażnik łyka nawet pełnowymiarowe drzwi - więcej nie potrzeba .
5,0
Wyciszenie
Bardzo dobrze, przy prędkościach autostradowych rozmowa toczy się bez problemu
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przez trzy lata zmieniałem olej i lałem paliwo, jeden przegląd olejowy ok 800 zł w ASO , dodatkowe akcesoria np relingi nie kosztują fortuny , drogawe są opony ale coś za coś :)
5,0
Stosunek jakość/cena
Piątka bez zastanowienia, dostałem wszystko co potrzebne we współczesnym aucie, android auto asystent parkowania podwójna klima ergonomiczne fotele, równe 80 tys. za nowy egzemplarz ? Bez konkurencji .
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Cisza i spokój, jedyny detal to dziwna praca klimatyzacji i serwis który zepsuł mi kokpit ( konkurencyjny go naprawił za darmo ) , jeździli moim autem po 30 km do innego serwisu bo im nie działała maszyna do klimy, takie rzeczy robi się na lawecie a nie wypala pół zbiornika paliwa klientowi. Czasem zwiesza się wyświetlacz, ale po chwili się dam odwiesza więc to anomalia nie usterka .
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak usterek

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.4 Turbo 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,9
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,8
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,7
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,2
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Opel Astra K Sports Tourer 1.4 Turbo 150KM 110kW
Średni koszt przejechania 100 km
60,00 zł
7,9
l/100km
Zobacz dzienniki
Opel Astra K Sports Tourer