Przeniesienie napędu
: Można to porównać z komfortem dużego fiata
2,0
Całokształt
To jest problem na kołach a nie samochód.
Zamiast spokoju i cieszenia się nowym pojazdem po 7 miesiącach użytkowania wracam do serwisu bo coś wyje, coś puka.
Serwis rozkłada ręce ten typ tak ma.
A jak ma? No tak ze wyje podczas jazdy jakby był zatarty, ze klimatyzacja nie działa, albo się alarm popsuł.
Wrażenia
4,0
Silnik
Jedyny pozytywny aspekt tego pojazdu to sprawny i oszczędny silnik
1,0
Skrzynia biegów
Problemy z ruszaniem, odgłosy wycia podczas jazdy
3,0
Układ jezdny
Za miękka
5,0
Karoseria
Kupiłem bo był ładny. I to mój błąd
Komfort
5,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
Praca klimatyzatora przypomina pracę Piły tarczowej. Z klimatyzacji śmierdzi od nowości, a serwis mówi ze tak musi być.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Pakiet wyciszenia to jakieś gąbki w nadkolach. Głośny samochód powyżej 130
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
1,0
Stosunek jakość/cena
Cena za matiza by bardziej pasowala
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Alarm nie działał od nowosci
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Ja mam wrażenie ze skrzynia się zaciera a do gwarancji już tylko pół roku, serwis nie pomaga
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 Turbo 150KM 110kW
[l/100km]