słaba jakośc silnika, skrzyni i sprzęgła czyli wszystko co najważniejsze. Reszta ok
Wrażenia
3,0
Silnik
Do 3000 rpm to zwykle wolnossace 1.4. Od 3000 tysiecy dopiero czuc ze to turbo. dośc brzydki i głosny dzwiek silnika na postoju, w trasie tez głosny jak na tak długą skrzynie (3000 przy 140/h). Poprzednio mialem tez 1.4 w innej marce i jak stałem 10 metrów od samochodu to nie wiedziałem ze silnik pracuje a astre dobrze słychac nawet od 20m. Paliwożerny przy delikatnej jezdzie po miescie pali 10-11L
2,0
Skrzynia biegów
m32 bardzo słaba . haczy, stuka i za długa do tego silnika.
4,0
Układ jezdny
zawieszenie ok. przejazd kolejowy to slaba jego strona bo tłucze (TTTM). Ogólnie dobrze trzyma sie drogi.
3,0
Karoseria
lakier od patrzenia sie rysuje, ale w innych markach tez.
Komfort
5,0
Widoczność
ok
5,0
Ergonomia
ok
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
nie odstaje od innych marek, czyli ok
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
duzo miejsca i wygodnie
2,0
Wyciszenie
nie istnieje, bardzo głosno w samochodzie.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
troche awaryjne auto. Ogromne spalanie w mieście.
3,0
Stosunek jakość/cena
raczej wiecej opla nie kupie
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 Turbo 125KM 92kW
[l/100km]