Stosunek jakości do ceny. Mało dodatkowych kosztów związanych z utrzymaniem samochodu.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik nie jest wyżyłowany. Wersja Dynamic z trybem Sport w trasie daje większą dynamikę w przy wyprzedzaniu i innych manewrach na drodze.
4,0
Skrzynia biegów
Brak usterek do tej pory. Czasami podczas jazdy bieg przy nonszalanckim podejściu nie wpadnie.
4,0
Układ jezdny
Nie jest to limuzyna zapewniająca pełna amortyzację na koleinach i spowalniaczach osiedlowych. W trasie sztywne zawieszenie zapewnia komfort nawet przy większych prędkościach.
3,0
Karoseria
Odpryski na lakierze po jeździe na autostradzie. Zdarty klar na przednim spojlerze przy świetle przeciwmgielnym podczas mycia bezdotykowego.
Komfort
3,0
Widoczność
Duża szyba z przodu zapewniająca dobrą widoczność na wprost. Utrudnienie stanowią belki zasłaniające widok na bliskiej odległości szczególnie przed pasami dla pieszych. Wymaga to dodatkowej koncentracji. Słaba widoczność z tyłu.
4,0
Ergonomia
Bardzo przestrzeni dla kierowcy i pasażerów. Przyciski do obsługi klimatyzacji, radia i innych funkcji na wyciągnięcie ręki. Brak wejścia USB bezpośrednio pod deską rozdzielczą. Android Auto i CarPlay systematycznie zrywa połączenie.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Szybko ogrzewa i chłodzi.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dużo miejsca nad głową.
4,0
Wyciszenie
Wyciszenie ok jak na klasę samochodu. W trakcie postoju na czerwonym świetle silnik praktycznie jest niesłyszalny. Być może to kwestia dokupionego pakietu wyciszenie. Uciążliwy jest hałas przy nadkolach podczas jazdy po nieutwardzonej nawierzchni, stukot kamyczków.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nie było żadnych drogich napraw do tej pory.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zrywanie połączenia Android Auto/CarPlay, komunikat o słabym poziomie naładowania akumulatora - błąd wynikający z osadzenia akumulatora w bagażniku.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 Turbo 125KM 92kW
[l/100km]