Inne
: Możliwość podłączenia telefonu z Android Auto i korzystanie z Google Maps ( navi za 0zł ). Zamiast płacić za nawigację oryginalna 4 tyś i ją aktualizować w GM za 900 zł co rok mam darmowe navi.
4,0
Całokształt
Zaskoczony jestem przestronnością oraz wyglądem samochodu. Dobra cena ( 62 tyś.) do otrzymanego wyposażenia. Asta Nyoj + Pakiet Biznes Plus. Nadwodzie metalic Deep Sky + chrom. Czujnik parkowania P/T. Wyświetlacz kolorowy z funkcją Android Auto i super działającą navi z telefonu. Klimatyzacja auto na dwie strefy itd...opcja z kołem dojazdowym.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik super. Oczywiście taki chciałem. Troszkę tym samochodem będe jeździł więc DPF, koła dwumasowe, turbo, wtryskiwacze i inne wspomagacze diesli nie będą mnie wkurzać. Miałem 1.9cdti i kabaret się zaczynał.Osiągi? Turbo nie wyrywa ale jak na 1.4 to zbiera się super. Po mieście jak już si przestawiłem z diesla na wyższe obroty to jeździ rewelacyjnie.W trasie na tempomacie 140 km/h bez kłopotu.
4,0
Skrzynia biegów
Jeździłem szóstką więc braknie ale za to wachlować nie trzeba. W mieście bez zastrzeżeń.OK
4,0
Układ jezdny
Działa jak należy spokojnie mogę szybciej wjechać w ostre zakręt niż Astra H.
Komfort
4,0
Widoczność
Ładna bryła auta niesie za sobą pewne niedogodności.Grube słupki przysłaniają troszkę widoczność ale idzie się przyzwyczaić.Mała szybka z tyłu jednak rekompensują to ogromne lusterka boczne w których super widać.
4,0
Ergonomia
W ciągu 100 km bez książki obsługi wszystkie opcje miałem opanowane. Ładna skórzana kierownica i dobrze leży w dłoniach. Jeden minus to sterownie elektryczne szybami bocznymi. Dłoń trzeba cofnąć do przycisków i do tego się trzeba przyzwyczaić. To do poprawy.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima auto działa super. Dwie strefy piękna sprawa. Ładny i prosty panel sterujący. Dobra funkcja auto i po sprawie.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wysoki nie jestem ale widziałem w testach, że i dla wysokich miejsca dość. Chudsze fotele przednie wygospodarowały bardzo dużo miejsca na nogi dla pasażerów na tylnej kanapie.Rewelacja. Minus to mniejszy bagażnik niż w Astrze H i J. Można kupić opcję bez koła, a wtedy otrzymamy większy bagażnik.
5,0
Wyciszenie
Silnik benzyna. Cisza bez maty wygłuszającej. Zdarzyło mi się uruchamiać jak silnik pracował :-) Może dlatego, że diesel szybko o sobie dawał znać. Podczas szybkiej jazdy cisza taka jak przy takiej prędkości powinna być.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Tylko tankuje benzynę i nic więcej. Benzyna coraz tańsza więc i przyjemność z jazdy większa. Serwis za 9 miesięcy ale 700 zł to nie jest jakiś wielki koszt na roczny przegląd.
4,0
Stosunek jakość/cena
Wszystko może być zawsze tańsze. Chciałem Astrę J do 40 tyś. Miałbym 3 letnie auto i 100 tyś na liczniku. Dodałem 20 tyś mam nówkę i w najnowszej wersji.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak usterek na tą chwilę
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 Twinport 100KM 74kW
[l/100km]