Samochód traci na ocenie z każdym przejechanym kilometrem. Po 30tyś moge powiedzieć że nigdy więcej Opla. Było słuchać jak odradzali. Zakupione jako półroczne używane. Odradzam. Przejechane 31 tyś w rok.
Wrażenia
5,0
Silnik
Jeden z nielicznych kilku plusów tego samochodu. 150km wystarcza do żwawej jazdy.
1,0
Skrzynia biegów
zmiana biegów bez szarpnięcia w zakresie od 1-3 graniczy z cudem. Stuki, puki, brak precyzji 1-2. Od przejechanych 15 tyś. wali docisk sprzęgła - wg ASO nie ma problemu. Pewnie będzie za dwa miesiące, bo kończy się gwarancja.
4,0
Układ jezdny
Prowadzi się dobrze. Wielowahacz z tyłu byłby zdecydowanie lepszym wyborem, tymbardziej że nikt nie regeneruje belek skrętnych, więc i tak wymiana całej - czy to taniej niż wielowahacz? ponoć takie były zamierzenia.
3,0
Karoseria
Bez rudej. Trudno żeby było inaczej. Jakość lakieru słaba. Zakupione jako półroczne używane - nie wiem kto i jak często mył auto, ale muciał to robić chyba pumenksem, bo rys od czorta i troche. Zaskrobanie palcem uporczywego ptasiego gówna pozostawia nieusuwalne rysy!! Nie spotkałem się z czymś takim odkąd jeżdże samochodami , czyli od 20 lat!
Komfort
4,0
Widoczność
Podczas jazdy w łukach przednie słupki skutecznie zasłaniaja widoczność. Słaba reż do tyłu, ale przecież tylna szyba nie jest niezbędna do szczęścia. Na boki ok, lusterka boczne wystarczające o dobry kształcie.
4,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Piski z wentylatora. Słaby nawiew.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Drugi z nielicznych plusów.
3,0
Wyciszenie
Przy bocznym wietrze dziwny szum. Pierwszym razem miałem wrażenie że ciągne jakąś blache. Wewnątrz słychac prace silnika bardziej niż na zewnątrz.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak do tej pory bez napraw na moj koszt. Spalanie przyzwoite.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 Turbo 150KM 110kW
[l/100km]