wada fabryczna auta w mojej ocenie jest dość istotna.chodzi o przeniesienie napędu.szarpanie (choć nie wiem czy to odpowiednie słowo) przy wrzucaniu biegów,najbardziej wyczuwalne z 1na 2i z2na3. Normalne płynne przyspieszanie jest możliwe tylko przy bardzo powolnej zmianie biegów.Na pierwszej jeździe próbnej myślałem że to ja nieumiejętne operuję sprzęgłem ale po kolejnych wyszła prawda,a jeździłem nie jednym nowym demo
Wrażenia
4,0
Silnik
wyciszenie komory bardzo dobre troszkę gorzej z budą (szum opon),przy dużych prędkościach opływ powietrza b.dobrze. Moc i moment to zależy co będzie punktem odniesienia.
4,0
Skrzynia biegów
może nie jest zbyt precyzyjna ale nie ma się co czepiać
4,0
Układ jezdny
zawias ok. nie miękko nie twardo raczej w stronę komfortu ,układ kierowniczy dobrze wypośrodkowany nie za lekko nie topornie
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
duży plus
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 Turbo 150KM 110kW
[l/100km]