Szukaj

Ocena kierowcy - Opel Astra K Hatchback 5d

pilara, 8 lat temu
Silnik 1.4 Turbo 150KM 110kW
Rok produkcji 2016
Przebieg: 3 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Opel Astra K Hatchback 5d 1.4 Turbo 150KM 110kW 2015-2019 - Oceń swoje auto
4,00
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
4,0
Całokształt
Nową Astę mam od sierpnia , pierwsze wrażenia były bardzo pozytywne ale im dłużej jeżdżę tym zauważam coraz więcej wad. Podstawowa to pojemność bagażnika. Nie wiem jak oni wyliczyli że ten schowek ma 380l.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik rewelacja, szczególnie przyspieszenie, przy włączonym trybie sport wciska w fotel. Elastyczność na poszczególnych biegach bardzo dobra, nawet na szóstce sprawnie przyspiesza. Przyjemna praca silnika.
5,0
Skrzynia biegów
Precyzyjna zmiana biegów, bez zastrzeżeń.
5,0
Układ jezdny
Znakomity, bardzo dobrze trzyma się drogi, zachęca do ostrzejszej jazdy. Prowadzenie auta rewelacyjne, stabilne i pewne nawet przy bardzo dużych prędkościach.
Komfort
4,0
Widoczność
Niby prawidłowo, właściwie, poprawnie, ale bez szału. Do tyłu tak sobie (mała szyba tylna) , a właściwie to chyba wysokie oparcia tylnych foteli ograniczają widoczność , no i szerokie słupki tył i przód. Kia miała tak samo więc trzeba się przyzwyczaić.
2,0
Ergonomia
Przyciski, sterowanie, ekran dotykowy ok! ale zestaw głośnomówiący to katastrofa, " tej nagranej kobiecie wiecznie coś nie pasuje" Najlepiej wybierać numer z ekranu dotykowego, pod tym względem Kia biła na głowę astrę. Kolejny minus to mała ilość schowków i niewielka ich pojemność. Brak schowka na okulary i brak miejsca na telefon. Owszem opel wymyślił miejsce na telefon , ale musisz dokupić specjalny uchwyt za jedyne 600 zł!
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Super!
2,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu bardzo dobrze, fotele rewelacja ,naprawdę wygodne ,twarde takie jak być powinny. No ale z tyłu powiem w porównaniu do ceeda to lipa. Bagażnik to nieporozumienie , te 380 l to chyba liczą ze schowkami w separatorze. Aby mieć bagażnik na wyjazd rodzinny to trzeba wyjąć dojazdówkę separator wykręcić szpilkę mocującą koło no i jeszcze trzeba zorganizować sobie jakąś płytę zakrywającą akumulator , przewody i bezpieczniki no i wtedy masz te obiecane 380 l TAKI NOWY PATENT
5,0
Wyciszenie
Rewelacja! naprawdę dobrze wyciszony samochód
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie jak na tą moc i osiągi zadawalające. Przejechałem 550 km tylko po mieście średnie spalanie na tym odcinku to 9.8 l przy średniej prędkości 18,8 kmh (takie uroki Poznania).Na trasie tak do 120 kmh 6,2 l Spalanie od początku użytkowania to 7.5 l na odcinku 3000 km połowa to trasa, reszta to miasto.
3,0
Stosunek jakość/cena
Stanowczo za drogie auto w cenie katalogowej
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
System on star umożliwia przesyłanie comiesięcznego raportu o usterkowości auta. Ja w ostatnim raporcie mam informację o awarii systemu recyrkulacji spalin. WIĘC TO CHYBA NIE NAJLEPIEJ ŚWIADCZY O NIEZAWODNOŚCI
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.4 Turbo 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,2
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,7
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Opel Astra K Hatchback 5d 1.4 Turbo 150KM 110kW
Średni koszt przejechania 100 km
43,00 zł
8,2
l/100km
Zobacz dzienniki
Opel Astra K Hatchback 5d