Samochód posiadam od nowości. Nigdy mnie nie zawiódł. Oprócz podstawowych rzeczy eksploatacyjnych nie robiłem nic.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik jak przystało na benzynę pracuje bardzo dobrze i kulturalnie. W moim egzemplarzu moc została podniesiona do 185 koni. Silnik ma swoją charakterystykę i pełne swoje oblicze pokazuje dopiero od 3 tys obrotów.
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia manualna. Bez zastrzeżeń. Biegi wchodzą precyzyjnie.
4,0
Układ jezdny
W tej wersji silnikowe niestety jest jeszcze belka skretna z tyłu. W mocniejsze wersji jest wielowahacz co przy dynamicznej jeździe daje się odczuć.
3,0
Karoseria
Lakier położony bardzo cienko. Nie wiem czy tylko w moim egzemplarzu czy jest tak ogólnie. Delikatne pukniecie powoduje odprysk co przy kolorze czerwonym pokazuje za chwilę biały podkład.
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacja jest bardzo wydajna. W lato trzeba uważać żeby się nie przeziębić. W zimę ogrzewanie działa bardzo sprawnie. Szybko nagrzewa się wnętrze.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przestrzeni dla kierowcy i pasażerów jest wystarczająco. Nie zapominajmy że jest to segment C. Bagażnik mógłby być troszkę większy.
4,0
Wyciszenie
Wyciszenie przy wyższych prędkościach czyli 140+ mogłoby być troszkę lepsze.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Utrzymanie Astry nie jest specjalnie drogie. Na chwilę obecną wszystkie rzeczy które wymieniłem są to rzeczy eksploatacyjne. Tarcze, klocki, oleje, wycieraczki.
5,0
Stosunek jakość/cena
Uważam, że kwota za jaką kupiłem ten samochód była adekwatna do egzemplarza.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 Turbo 125KM 92kW
[l/100km]