Poniżej 2500-3000 obrotów na minutę nie dziej się dosłownie nic. Powyżej tej wartości turbina zaczyna tłoczyć dodatkowe powietrze do cylindrów i wówczas można się całkiem żwawo poruszać.
2,0
Skrzynia biegów
Bardzo słaba skrzynia biegów. Mało precyzyjna i haczy. Bardzo krótka jedynka. Z uwagi na bardzo dziwne zestrojenie sprzęgła, sama zmiana biegów do udręka. Zbyt długie drogi lewarka. Skrzynia psuje całą przyjemność z jazdy tym samochodem. Jeżdżąc nim w myślach błagałem o automat...
4,0
Układ jezdny
Tu jest OK. Układ jezdny daje dobrą informację zwrotną o tym co się dzieje aktualnie z kołami na drodze.
Komfort
4,0
Widoczność
Słaba widoczność do tyłu- polecam dokupić kamerę cofania. Sama czujniki są takie sobie
4,0
Ergonomia
Jest OK,
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
OK, nie mam uwag.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Duży postęp względem poprzedniego modelu, szczególnie na tylnej kanapie- dużo więcej miejsca na nogi na wysokości kolan, ale kosztem skrócenia siedziska kanapy, co powoduje że wyżsi pasażerowie nie mają dobrego podparcia ud.
4,0
Wyciszenie
OK. Bark uwag
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Auto użytkowane jako zastępcze przez około 2 tygodnie-trudno ocenić koszty.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jeździłem autem przez 2 tygodnie i w tym czasie nie pojawiła się żadna usterka
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 Turbo 125KM 92kW
[l/100km]