Układ elektryczny
: Dużo usterek elektroniki - nie działające kierunkowskazy, tylna wycieraczka, brak komunikacji z czujnikami TPMS
3,0
Całokształt
Auto przyjemnie się prowadzi co jest niewątpliwie zaletą. Niestety jeśli chodzi o siedzenia (mowa o podstawowej wersji) to są bardzo twarde i niewygodne. W dodatku materiały wykończeniowe to duży regres do astry J.
Wrażenia
3,0
Silnik
Bardzo ładny charakter pracy jak samochód z 3 cylindrami. Spalanie niskie, średnio nie przekraczające 6 litrów. Niestety przy przebiegu 20 kkm rozciekła się chłodnica oleju, co skutkowało znacznym wyciekiem.
4,0
Skrzynia biegów
Brak uwag do pracy, skrzynia 5 biegów - brakuje 6 biegu. Nie jest to awaryjna M32
5,0
Układ jezdny
Pozytywne zaskoczenie.
3,0
Karoseria
Delikatna uginająca się blacha podczas woskowania (samochód mocno odchudzony wobec poprzedniej generacji). Lakier metalik podatny na odpryski.
Komfort
4,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
Niewygodne fotele, półka na telefon zbyt mała jak dla dzisiejszych smartfonów.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacja lepiej działa w Fabii 3.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Sporo miejsca dla 4 pasażerów jak na wymiary auta.
5,0
Wyciszenie
Pozytywne zaskoczenie.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wiele drobnych usterek elektroniki - nie działająca tylna wycieraczka, nie działające (losowo) kierunkowskazy - restart auta rozwiązywał problem, czy błędy czujników TPMS.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Poważny wyciek oleju
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.0 Turbo 105KM 77kW
[l/100km]