Mam to auto jako zastępcze przez tydzień. W odniesieniu do poprzedniej generacji Astry nie widzę większych różnic na korzyść. Miałem tez okazję przetestować jako auto zastępcze Astrę 1.4 150 KM w full wersji i według mnie szkoda kasy na taki wypas.
Wrażenia
3,0
Silnik
Trzy cylindry brzmią trochę nieprzyjemnie , dziwne uczucie. Jakoś jedzie , radzi sobie z tym autkiem, da się nawet czasami coś wyprzedzić
4,0
Skrzynia biegów
W odniesieniu do mojej Insignii też w manualu skrzynia Astry zdaje się precyzyjniej pracować , lepiej ciszej, jakby ją coś naprowadzało. Brak 6 biegu dokucza, ciągle go szukam jadąc na trasie.
4,0
Układ jezdny
jest ok, mogłoby być trochę ciszej i bardziej miękko - jak dla mnie
Komfort
4,0
Widoczność
Poprawnie
4,0
Ergonomia
Bardzo dobrze, wszystko pod ręką.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Dobrze , manualna klima daje radę.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wystarczy jak na 4 osoby, nie zadam sobie trudu montażu fotelików dla dzieci ale widać ze bez problemu, przestrzeń między rzędami siedzeń spora, krótkie siedzisko z tyłu, bagażnik niestety uważam że za mały - w poprzedniej generacji był większy.
3,0
Wyciszenie
Czarów nie ma to klasa kompakt, ale do zwykłej jazdy w ramach przepisów drogowych nie ma się do czego przyczepić.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
widzę że mało pali bez klimy na trasach krajówkach bez deptania pokazuje 5 l / 100 km , klima doda przynajmniej 0,5 litra. Można chyba powiedzieć że ekonomiczne ( bez bagażu , jedna osoba, przepisowa jazda)
3,0
Stosunek jakość/cena
według cennika 66 tyś zł - według mnie nie warto, ale widziałem że można takie auto kupić za 53 tyś - to już można się zastanowić.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
nie mam zdania
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nie mam zdania
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.0 Turbo 105KM 77kW
[l/100km]