Szukaj

Ocena kierowcy - Opel Astra J Sports Tourer

Rgston, 6 lat temu
Silnik 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW
Rok produkcji 2011
Przebieg: 201 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Opel Astra J Sports Tourer 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW 2010-2011 - Oceń swoje auto
4,54
11% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Elastyczny i oszczedny na każdym biegu nie brakuje mu mocy. Przy predkosciach 80-140 wciskasz gaz i poprostu wyprzedzasz auto nie potrzebuje czasu na wygenerowanie prędkości czy na jakieś przemyslenia.
Zawieszenie : Wygodne i trwale. Precyzyjny układ kierowniczy.
Inne
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : Nie nazwał bym tego usterką tylko nie dopracowanie skrzynia automatyczna przy niskich predkosciach wrzuca za wysokie biegi potem autko wariuje bo ma za niskoe obroty ja sie przyzwyczailem i wiem jk jeździć ale to chyba nie o to chodzi.
5,0
Całokształt
Rewelacyjny samochód dla małej rodziny do miasta jak i dalekie podróże. Komfortowy, wygodna pozycja za kierownica podstawowa przestrzen dla pasazerow z tylnej kanapy. Duzy bagaznik. Duza ilość schowkow.
Wrażenia
5,0
Silnik
Kupiłem urzywany samochod który miał wiarygodne 180tys km, po zrobieniu 20 nic ale to nic sie nie dzieje. Olej i wszystkie filtry byly wymieniane co 15tys km czyli 2x częściej niż powinno się. Co do filtra dpf w moim samochodzie jest i wypala sie średnio co 250-500km (miasto/trasa) . Wkurzajacy jest fakt ze trzeba sie pilnować aby nie zgasic silnika w trakcie procedury wypalania. Autko spisuje sie dobrze 160km i 350nm z połączeniem automatyczną skrzynia jest dobrym rozwiazaniem.
4,0
Skrzynia biegów
Automat wygodny do miasta i na trase. Jak ktoś szuka sportowych wrażeń to tego tu nie znajdzie :( . Mankament gdy jakiś czas jedziemy b.delikatnie to przy prędkości 90-95km\h. skrzynia przezuca z piątki na szustke i robi sie 1200obr i samochód buczy heh widać ze jest to trochę nie dopracowane bo zaniskie obroty na dany bieg no cóż ja się przyzwyczaiłem. Przy 200 tys km wymienilem olej w skrzyni w aso cały uklad chodzi delikatniej szkrzynia nie przeciaga i nie szarpni.
5,0
Układ jezdny
Nie mam duzego doświadczenia z samochodami ale w moim przekonaniu na tle Vw czy forda wypada lepiej. Bardzo bardzo precyzyjny układ kierowniczy, dobry promień skrętu. Dzięki 1664kg masy wlasnej pojazdu nie ma sie wrażenia ze siedzisz w "kompakcie" .
Komfort
3,0
Widoczność
Wszystko było by pieknie gdyby nie przeklęte słupki. Ograniczaja mocno widoczność dwa razy prawie potracil bym pieszego, spokojnie można kogoś przeoczyć szczególnie nocą.
5,0
Ergonomia
Ladnie ukształtowana deska z wygodnie dostepnym kokpitem, duża ilość schowkow. Jakość plastików, a szczególnie wykonanie foteli i obszycie kierownicy robi wrażenie.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Mam automatyczna klimatyzacje swietnie sprawdza sie w polskich warunkach jak i np. Na Chorwackiej autostradzie przy 38 stopniach celciusza. Ogrzewanie- Teraz zimy w polsce nie ma a dodatkowo autko mam w garażu gdzie zawsze jest min 12 stopni to i tak szybko cieplo sie w nim robi.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu duzo miejsca. Mam 178cm wzrostu i jak mam ustawiony fotel kierowcy pod siebie to z tylu jak usiade mam 3 cm luzu przy kolanach. Podróż powyżej 300km to tylko w cztery osoby. Znajomi meczyli się troche za wąsko z tylu dla nich bylo.
5,0
Wyciszenie
Poruszajac się z maksymalna dozwolona prędkością w polsce na autostradzie 140km/h spokojnie da rade porozmawiać z pasażerem z przodu jak i z tylu. Jadąc powyżej 190km/h głośny swist wiatru i ciężko się rozmawia przy włączonym radiu.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
To jest mój pierwszy samochód ktory serwisuje po gwarancji w aso i naprawde nie ma tragedii jak na zwykłe wymiany eksplatacyjne bardzo cenowo rozsądnie. Droższa wymianą był komplet 4 tarcz i klocków za ponad 2.5tys.
5,0
Stosunek jakość/cena
Bardzo dobra cena auta kupilem auto używane za 34tys z bardzo bogatym wyposażeniem. Katologowe auto z podobnym wyposazeniem 98tys zl. Po 200 tys i 7 latach poza zużyciem hamulców i peknietego lusterka auto w b.dobrym stanie
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Pekniete lusterko na parkingu jakiś ham zawadzil i uciekł!
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
U mnie na szczęście nic nie bylo dpf ma sie dobrze heh

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,1
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,9
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Opel Astra J Sports Tourer 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW
Średni koszt przejechania 100 km
58,00 zł
7,6
l/100km
Zobacz dzienniki
Opel Astra J Sports Tourer