Karoseria
: UWAGA: To jest chyba wada fabryczna tych samochodów -wszystkie które spotykałem na ulicy w kolorach ciemnych to mają -usterka jest na tyle trudna do zauważenia że większość użytkowników o niej nie wie. Chodzi o szczelinę wzdłuż relingu na całej jej długości -najprawdopodobniej lód gromadzący się tam powoduje pękanie powłoki lakierniczej. W efekcie odpadają kilkucentymetrowe płaty lakieru odsłaniając jasny podkład (niespełna 2 letnie auto !) -mamy takie 3 służbowe każdy z nich to ma.
Ponadto powłoka lakiernicza (też tylko ciemne kolory) jest bardzo słaba lekkie przeciągnięcie paznokciem powoduje jej zarysowanie do warstwy podkładu !
Opel na to : naprawimy na gwarancji poprzez demontaż relingów, i malowanie samych kanałów relingów, a zastosowany lakier WODNY spełnia wymogi norm...
Czyli za rok/dwa (już po gwarancji) będzie trzeba znowu już na swój koszt malować -bo gwarancja na lakier jest tylko 2 lata (to nie wina perforacji). Uważam że właściwym podejściem do klienta za wprowadzenie takiego bubla byłoby malowanie całego auta wraz z rekompensatą utraconej wartości pojazdu (obniżenie wartości w chwili odsprzedaży malowanego auta). Ale taniej i łatwiej jest byle do końca gwarancji było a potem niech się sypie. NIE POLECAM TEGO SAMOCHODU ANI TEJ MARKI, Rozważam załatwienie sprawy na drodze sądowej.