Jakiś wariat napisał w ocenach tego auta, że wszystko psuje się w nim od zaworu SCV na pompie paliwa, począwszy od dwumasy, a skończywszy na wtryskach. Większych bzdur tu nie słyszałem. Zawór SCV wymienić sobie można samemu, a dawka paliwa sama po kilkuset kilometrach się ustawia. Zawór kosztuje 200 zł. A od tego falowania obrotów nie popsuła się żadna inna część w oplu. Zresztą astra z silnikiem 1.7 cdti to dobry, pancerny wóz. Polecam chcącym go kupić. Jak nie zależy ci na jakiś fajerwerkach, a chcesz mieć solidne auto, które nawet po 300000 km wygląda w środku jaj nowe to polecam wam astre IV.
Wrażenia
5,0
Silnik
To konstrukcja Isuzu. 1.7 cdti to trwały motor , która jak o nią sie dba odwdzięcza sie dużymi przebiegami. I nie psuje sie namiętnie jak szajs spod znaku VW.
4,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
5,0
Karoseria
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.7 CDTI ECOTEC 110KM 81kW
[l/100km]