Przeniesienie napędu
: Wadliwe skrzynie + bierze olwj
1,0
Całokształt
Wrażenia
2,0
Silnik
Diesel jak diesel klekocze
Rozpędza to autko do 100 w jakieś 2 tygodnie
Niestety lubi dużo oleju pomimo jednego remontu juz.
Jest ekonomiczny i to jedyny plus tego silnika
A i trzeba wykastrować DPF bez tego to ani rusz.
1,0
Skrzynia biegów
Wadliwe skrzynie w tym modelu to norma, przy wbijaniu wstecznego lubi chrupać jeśli szukać modelu to ze zrobioną już skrzynią.
1 gwiazdka ponieważ skrzynie powinno robić się lepsze
3,0
Układ jezdny
Prowadzenie... Po prostu jest
Żadnej rewelacji ale jeździ dość przyjemnie.
4,0
Karoseria
Wygląd nawet, rdzewieć nie rdzewieje
Komfort
3,0
Widoczność
Wygodna pozycja za kierownicą.
Słupki trochę szerokie ale to normalne w oplach
(Jeździłem długo Insignią)
4,0
Ergonomia
Duży bagażnik
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Norma
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Sam za sobą nie usiądę ale dla kierowcy jest wygodnie i pasażerów poniżej 185 cm
3,0
Wyciszenie
Przy 130 jest nawet cicho przyjemnie
Później troszkę słabo
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ciągłe naprawy, dolewanie oleju
Pali mało to fakt
3,0
Stosunek jakość/cena
Jakbym nie płacił za naprawy tylko lał do baku to super
Jednak tak nie jest
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Turbiny padają w tym aucie jak muchy
Jeśli to jest drobiazg
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Wadliwe skrzynie z dwumasą
Silnik to też kiepska konstrukcja
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.3 CDTI ecoFLEX 95KM 70kW
[l/100km]