Silnik dla spokojnego kierowcy. Jak chcesz szybciej ruszyć trzeba wkręcać na wysokie obroty. Prosty bez turbo, mało pali, rozrząd na łańcuch. Jedyny problem stwarzają cewki zapłonowe.
4,0
Skrzynia biegów
Brakuje 6, biegi wchodzą lekko prócz wstecznego. Trzeba wcześniej wrzucić 3. Podobno jest mniej awaryjna niż 6-cio biegowa z mocniejszych silników. Lekkie zapocenie przy odpowietrzniku od 20 tyś. Nic nie robię bo podobno ten typ tak ma. Nie wpływa to na jej pracę.
5,0
Układ jezdny
Bardzo ładnie się prowadzi. Jedzie jak po szynach.
5,0
Karoseria
Jak na razie brak zastrzeżeń. Po 8 latach brak korozji.
Komfort
4,0
Widoczność
Do przodu bardzo dobra, do tyłu pomagają czujniki
5,0
Ergonomia
Na początku może wydawać się że jest za dużo przycisków, ale po pewnym czasie można się przyzwyczaić.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Chłodzi średnio, grzeje dobrze.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo dużo miejsca, bardzo wygodna pozycja za kierownicą. Bardzo wygodne fotele. Nie męczą w długiej trasie.
4,0
Wyciszenie
Do 120 jest bardzo dobrze, powyżej zaczyna robić się głośniej
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Mało pali, tanie i duży wybór części, przegląd ok 500 zł.
5,0
Stosunek jakość/cena
Materiały wykończeniowe na dobrym poziomie, po 70 tyś nic nie trzeszczy, nic nie porwane oraz połamane czy porysowane.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Po 40 tyś wysypała się cewka, ale w necie można kupić ok 400zł. Trzeba pamiętać o częstej wymianie świec, nawet co15 tyś. Cały komplet ok 50 zł. Poza tym przy 70 tyś posypały się klocki. Koszt ok 140 zł. Ogólnie dobre, ekonomiczne i tanie auto.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak, nie ma turbo, nie ma dwumasy, nie ma DPF, rozrząd na łańcuchu. Auto warte zakupu.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 Twinport ECOTEC 100KM 74kW
[l/100km]